🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  4. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  5. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32986.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

فورتنایت چگونه امنیت کاربران اندروید را به خطر می‌اندازد؟

ثبت رکورد ۶۳۰ میلیون ساعت بازدید از ویدیوهای بازی در شش ماه، پیشبینی درآمد ۲ میلیارد دلاری تا پایان ۲۰۱۸ و ۳۷ ترابایات حجم اینترنتی که کاربران در هر ثانیه برای تجربه بازی مصرف می‌کنند؛ فورتنایت ...

ثبت رکورد ۶۳۰ میلیون ساعت بازدید از ویدیوهای بازی در شش ماه، پیشبینی درآمد ۲ میلیارد دلاری تا پایان ۲۰۱۸ و ۳۷ ترابایات حجم اینترنتی که کاربران در هر ثانیه برای تجربه بازی مصرف می‌کنند؛ فورتنایت یکی از بزرگترین چیزهایی است که صنعت بازی‌های ویدیویی تاکنون به خود دیده و - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - همین موفقیت‌های زیاد هم به اپیک گیمز جرئت داده تا دست به تابوشکنی بزرگی بزند.

داستان از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آنجایی آغاز شد که وب‌سایت‌های 9to5google و XDA Developers از قول چندین منبع آگاه گزارش دادند که فورتنایت اندروید به مدت ۳۰ روز در انحصار گلکسی نوت ۹ خواهد بود. چند روز بعد از این اتفاق و در جستجوی کدهای صفحه فورتنایت موبایل نیز یکی از اعضای XDA Developers متوجه می‌شود که بازی انگار به گوگل پلی نخواهد آمد.

چند ساعت پیش یکی از این شایعه‌ها تایید شد؛ فورتنایت اندروید از طریق فروشگاه گوگل پلی منتشر نمی‌شود و جای آن اپیک گیمز تصمیم گرفته تا بازی را روی فروشگاه خود عرضه کند. سیاستی که موافقین و مخالفین گوناگون خودش را داشت و حالا سوال اینجاست: حرکت اپیک گیمز چه پیامدهایی را به همراه دارد؟

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

هدف پشت سیاست اپیک گیمز خیلی ساده است. برای هر - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بازی که در گوگل پلی و اپ استور منتشر می‌شود، هر دو فروشگاه ۳۰ درصد از درآمد را برای خود برمی‌دارند. به خاطر محدودیت‌های اپ استور، - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سازنده راه بهتری جز اینکه بازی را روی این مارکت عرضه نکند، ندارد. در واقع در جهان iOS مجبورید تحت فرمان قوانین اپل باشید ولی وقتی صحبت از اندروید - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به میان می‌آید، داستان عوض می‌شود.

اندروید پلتفرمی متن بازی است و استفاده از مارکت‌های شخص ثالث بین کاربران سیستم عامل گوگل محبوبیت بیشتری دارد. البته این مسئله به معنای رقابت تنگاتنگ بین فروشگاه‌های اندرویدی نیست. - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گوگل پلی با ماهانه ۲ میلیارد کاربر فعال خودش پیش از آنکه به - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خط شروع برسد، رقیبانش را از میدان برداشت و حالا - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تک و تنها در مسیر قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می‌کند.

بنابراین عجیب نیست سازندگان همان‌گونه که با محدودیت‌های اپل کنار می‌آیند، قوانین گوگل را هم بپذیرند و قید چند میلیارد کاربر پلی استور که چندین برابر اپ استور هستند را نزنند. مگر اینکه اپیک گیمز باشید و آن‌قدر به ساخته خود مطمئن که وقتی بحث نسخه اندروید بازی‌تان به میان می‌آید، سینه را - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جلو بدهید و در جواب سیاست‌های گوگل بگویید: «نه، بای».

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

داریم - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - راجع به فورتنایت حرف می‌زنیم، پدیده صنعت گیم که روزانه ۲ میلیون دلار فقط روی iOS درآمد دارد. اگر بازی روندی شبیه به نسخه iOS داشته باشد، فورتنایت اندروید در ۹۰ روز به درآمد ۱۰۰ میلیون دلاری می‌رسد و ۳۰ درصد این رقم هم ۳۰ میلیون دلار است. پولی که خودش می‌تواند بودجه یک بازی بزرگ باشد.

در دنیای بازی‌های کامپیوتری - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این سیاست کاملا مرسوم است. - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خیلی از سازندگان معروف بازی‌هایشان را روی کلاینت‌های خودشان عرضه می‌کنند تا دست یک شریک بیشتر برای دریافت - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سود بازی‌ها را کوتاه کنند. سویینی تاد، یکی از موسس‌های اپیک گیمز، هم معتقد است این ۳۰ درصد زیاد به - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نظر می‌رسد.

اینکه سازنده این ریسک را بپذیرد و بازی را روی کلاینت خود عرضه کند، ایده بدی نیست. سودآوری بیشتر می‌تواند به معنای پشتیبانی بهتر (نه همیشه) باشد ولی چالشی که - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اینجا وجود دارد و به خاطر همین هم بازیکن‌ها دو دسته شده‌اند مسئله «امنیت» است. بدافزارها در این روزها رشد زیادی داشته‌اند و اندروید به عنوان یکی از مهمترین اهداف این حمله‌ها همیشه سعی کرده امنیت خود را افزایش دهد.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

فورتنایت می‌تواند هر چیزی که گوگل بافته را پنبه کند. قضیه پوکمون گو را فراموش کرده‌اید؟ وقتی بازی عرضه شد، هنوز در بعضی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از کشورها در دسترس نبود. این اتفاق نیز دست هکرها را باز گذاشت و با انتشار فایل‌های نصب تقلبی کاربران ناآگاه را طعمه خود قرار دارند. چند ماه بعد هم همین تراژدی با سوپر ماریو ران تکرار شد و به زودی نوبت به فورتنایت خواهد رسید.

البته این اولین بار نیست که هکرها از فورتنایت سوء‌ استفاده می‌کنند. عبارت فورتنایت اندروید یکی از پرجستجوترین کلمات گوگل بوده و به همین خاطر از ماه‌ها پیش فایل‌های نصبی تقلبی مختلفی در سطح اینترنت پخش شد. حتی کار به یوتوب هم رسید و این سرویس نتوانست تبلیغات دروغین بازی را تشخیص دهد.

عدم عرضه فورتنایت روی گوگل پلی می‌‌تواند امنیت کاربران اندرویدی را به خطر بیاندازد. برای تجربه اپلیکیشن‌هایی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که مستقیم از پلی استور دانلود نشده‌اند باید تیک «نصب - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از منابع ناشناخته» را بزنید و بگذارید خیلی رک و پوست کنده بروم سر اصل قضیه: - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - «منابع ناشناخته» خطرناک هستند.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

درست است، به همین خاطر اندروید را پلتفرمی متن باز می‌نامند. اینکه شما می‌توانید همه نوع اپلیکیشنی که - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می‌خواهید را نصب کنید. ولی مسئله اینجاست وقتی تیک نصب از منابع ناشناخته را می‌زنید، گوشی اندرویدی به انواع بدافزارها آسیب‌پذیر می‌شود و اگر بعد از نصب آن را غیر فعال نکنید، ریسکش پای خودتان خواهد بود.

البته دارندگان دستگاه‌هایی که اندروید ۸ به بالا - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را دارند نیازی نیست نگران چیزی باشند. در این نسخه گوگل امنیت اپ‌هایی که - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از منابع ناشناخته نصب کرده‌اید را نیز تامین می‌کند ولی می‌دانید نکته چیست؟ تنها ۱۲ درصد از دیوایس‌های اندرویدی به اندروید ۸ و نسخه‌های جدیدتر مجهز هستند و بقیه اندروید‌های قدیمی‌تر دارند.

در گزارشی که اخیرا نیز به دست رسیده مشخص - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که فورتنایت اندروید حتی با سیستم عامل اندروید ۵ سازگار است. اپیک گیمز نمی‌خواهد - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سهم بیشتر دارندگان تلفن‌های اندرویدی را از دست بدهد و - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بنابراین عجیب نیست که بازی را به دستگاه‌های قدیمی‌تر بیاورد. همان کاری که پابجی موبایل کرد و برای دانلود - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آن به پیش‌نیاز اندروید ۴.۴ و بالاتر نیاز دارید.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

مسئله بعدی به پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی‌های گوشی باز می‌گردد. گوگل به لطف تمهیداتی که چیده مشکلات مربوط به خریدهای کودکان را کمتر کرده و ضمن افزایش امنیت، دیگر از این دست اتفاقات که بچه‌ها اشتباها هزار دلار از کارت اعتباری والدین‌شان بکشند را به ندرت شاهد هستیم. اپیک گیمز با عرضه بازی روی کلاینت - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خود، این پروسه - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - امن را پیش نمی‌گیرد.

البته هنوز برای قضاوت زود است و باید دید سیاست‌های آن‌ها نسبت به پرداخت‌ها چیست. شاید با خودتان بگویید که روی پی سی هم اپیک گیمز همین سیاست‌ها را پیش گرفته - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ولی بحث الان پیرامون موبایل می‌چرخد. پلتفرمی که درصد - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - زیادی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از آن‌ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را گیمرهای کم‌تجربه تشکیل می‌دهد.

مشابه این سوء استفاده‌ها در رایانه‌های شخصی کم اتفاق نمی‌افتد ولی چیزی که بحث‌های پیرامون نسخه اندروید و سیاست‌های اپیک گیمز را تا این اندازه داغ کرده، احتمال وقوع این اتفاقات در «مقیاسی بزرگ‌تر» روی اندروید است. آن هم به یک دلیل: دارندگان دیوایس‌های اندرویدی اهمیت زیادی به امنیت نمی‌دهند.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

فورتنایت اندروید کاربر را مجبور می‌کند - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تیک منابع ناشناخته را فعال کند و اگر بعدها این تیک را غیر فعال نشود، دست هکرها برای استفاده سوء استفاده باز خواهد شد. اپیک گیمز حرکت رو به جلویی در صنعت بازی‌های موبایل برداشته و تلفن‌های هوشمند را بیشتر از همیشه به پلتفرم‌های خانگی نزدیک کرده است.

اما وجود یک چالش بزرگ باعث شده تا نسبت به آینده این راه کمی نامطمئن شویم: امنیت. - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اگر اتفاقی بیافتد و بدافزارهای با برچسب فورتنایت به گوشی‌ها بیایند، کدام یک را باید - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مقصر بدانیم؛ گیمرهای کم تجربه که عمدتا کودکان هستند، گوگل، اپیک گیمز یا سازندگان موبایلی که دیر به دیر برای گوشی‌ها آپدیت می‌دهند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone