🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  2. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  3. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  5. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20656.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ایمیل محرمانه فاش کرد: زاکربرگ اینستاگرام را تهدیدی برای فیسبوک تلقی می‌کرده است

قانونگذاران آمریکایی مدیرعامل فیسبوک را در جلسه رسیدگی به انحصارطلبی به خاطر تصاحب اینستاگرام نقره داغ کردند. آنها این شرکت را به از میان بردن رقابت با خرید شرکت‌های کوچک یا کپی برداری از آنها ...

قانونگذاران آمریکایی مدیرعامل فیسبوک را در جلسه رسیدگی به انحصارطلبی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - به خاطر تصاحب - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - اینستاگرام نقره داغ کردند. آنها این شرکت را به از میان بردن رقابت با خرید شرکت‌های کوچک یا کپی برداری از آنها متهم کردند.

در جریان جلسه رسیدگی به انحصارطلبی شرکت فیسبوک، اعضای کمیته انحصارطلبی مجلس نمایندگان آمریکا به ایمیل‌های سال ۲۰۱۲ مدیرعامل فیسبوک استناد کردند که وی در آنها اینستاگرام را تهدیدی برای این شرکت قلمداد کرده بود.

زاکربرگ فوریه سال ۲۰۱۲ در ایمیلی به مدیر ارشد - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - مالی فیسبوک، در مورد مبلغ خرید شبکه‌های اجتماعی رقیب مثل اینستاگرام و Path (شبکه اجتماعی تصویر محور) صحبت کرده است. وی در این ایمیل که توسط کمیته قضایی مجلس نمایندگان منتشر شده، اینطور نوشته است: «این کسب و کارها در حال شکوفایی هستند اما شبکه‌های آنها تثبیت شده است. برندها بامعنی هستند و اگر همچنان به رشد کردن ادامه دهند می‌توانند برای ما دردسرساز شوند.»

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان

زاکربرگ در ادامه ایمیل به مدیر ارشد مالی می‌گوید که منظور او از این - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - حرف‌ها خرید اینستاگرام یا Path برای جلوگیری از رقابت آنها با - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - فیسبوک نیست. وی در ایمیلی دیگر با نظر یکی از کارکنان فیسبوک مبنی بر اینکه اینستاگرام تهدیدی برای این شرکت است موافقت می‌کند.

کمیسیون فدرال تجارت آمریکا (FTC) که سال ۲۰۱۲ مجوز خرید اینستاگرام به مبلغ ۱ میلیارد دلار را به فیسبوک داد - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - نیز در مورد احتمال تصاحب این شبکه اجتماعی برای از بین بردن رقابت تحقیق می‌کند.

زاکربرگ در پاسخ - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - به سوالات اعضای کمیته ضدانحصار گفت که او به اینستاگرام به چشم یک رقیب و یک سرویس - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - مکمل نگاه می‌کرده است: «در آن زمان تقریباً هیچ کس به اینستاگرام به چشم یک شبکه اجتماعی عمومی نگاه نمی‌کرد و مردم آنها را رقیبی برای ما تصور نمی‌کردند.» وی تصاحب اینستاگرام را به دلیل سرمایه گذاری فیسبوک در آن «خریدی بسیار موفقیت آمیز» توصیف کرد و به محبوبیت فوق العاده بالای این شبکه اجتماعی اشاره نمود که حالا بیش از ۱ میلیارد کاربر دارد.

در ادامه جلسه از مدیرعامل فیسبوک در مورد کپی کردن از شرکت‌های رقیب و سوء استفاده از قابلیت‌های آنها برای تصاحب شرکت‌های رقیب پرسیده شد. «Pramila Jayapal»، یکی از نمایندگان دموکرات مجلس آمریکا - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - مدعی شد که فیسبوک با کپی برداری از یکی از قابلیت‌های مبتنی بر دوربین اینستاگرام، «کوین سیستروم»، هم موسس اینستاگرام را برای توافق تحت فشار قرار داده است.

«Jayapal» همچنین گفت که فیسبوک «Evan Spiegel»، مدیرعامل و - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - هم - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - موسس اسنپ چت را نیز برای خریده شدن تحت فشار قرار داده است. زاکربرگ در یکی از ایمیل‌ها پا را فراتر گذاشته و می‌گوید: «ما می‌توانیم تمام استارتاپ‌های رقیب را بخریم، اما خرید گوگل مدت بیشتری طول خواهد کشید.» زمانی که نظر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - زاکربرگ را در مورد این جملات پرسیدند، گفت که چیزی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - یادش نمی‌آید و آنها را «جوک» خواند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone