🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  4. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  5. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31976.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر زنده از شیائومی می 9 و اولین رندر از مدل اکسپلورر منتشر شد

ساعاتی پیش شیائومی رسما تایید کرد که شیائومی می 9 رسما در تاریخ یک اسفند معرفی خواهد شد. حال و قبل از معرفی رسمی این گوشی، تصاویر زنده‌ای از می 9 در سطح اینترنت منتشر ...

ساعاتی پیش شیائومی رسما تایید کرد که شیائومی می 9 رسما در تاریخ یک اسفند معرفی خواهد شد. حال و قبل از معرفی رسمی این گوشی، تصاویر زنده‌ای از می 9 در سطح اینترنت منتشر شده‌اند که اطلاعات تازه‌ای را در مورد این گوشی در اختیار ما قرار - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرند زنجان استان زنجان - می‌دهد.

در تصاویر می‌توان سه دوربین اصلی شیائومی می 9 که به صورت عمودی چیده‌ شده‌اند را دید. همچنین و با توجه به یکی از تصاویر زیر باید انتظار - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرند زنجان استان زنجان - عرضه این گوشی در رنگ‌های متفاوتی را داشته باشیم.

در بخش جلوی دستگاه هم - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرند زنجان استان زنجان - حفره قطره‌ای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرند زنجان استان زنجان - شکل دوربین را مشاهده می‌کنیم. البته و با توجه به عمق کم این حفره می‌توان تایید کرد که نباید - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرند زنجان استان زنجان - در شیائومی می 9 منتظر تکنولوژی اسکن سه بعدی چهره باشیم. همچنین این گوشی از یک دکمه مخصوص برای دستیار صوتی بهره خواهد برد.

در ضمن، امروز چوان وانگ، هم بنیان گذار شیائومی تصاویر بسیار باکیفیتی را در صفحه خود در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد. در بخش پایین این تصاویر، واترمارکی دیده می‌شود که نشان می‌دهد این تصاویر با استفاده از دوربینی سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی شیائومی می 9 گرفته شده‌اند.

جدا از موارد بالا اخیرا رندر جدیدی از شیائومی می 9 اکسپلورر در سطح اینترنت منتشر شده که دوربین چهارگانه این گوشی را نشان می‌دهد. بر اساس این رندر، فلش LED نیز در پایین این ۴ دروبین قرار گرفته و دور سنسور اصلی یک حلقه قرمز وجود دارد. در ضمن به نظر می‌رسد که شیائومی در این مدل دوباره به استفاده از طرحی سه بعدی از داخل گوشی روی خواهد آورد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرند زنجان استان زنجان

البته هیچ‌کدام از اطلاعات ذکر رسمی نبوده و تا ابتدای اسفند و معرفی رسمی این گوشی توسط شیائومی باید منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone