🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28305.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

هزینه تعویض نمایشگر خانواده گلکسی اس 10 مشخص شد

با افزایش نرخ دلار نسبت به ریال و البته ادامه روند بلاتکلیفی گوشی های موبایل در گمرک، خرید این گجتها برای کاربران ایرانی دشوار و دشوارتر می شود و حالا دیگر خیلی ها حتی فکر ...

با افزایش نرخ دلار نسبت به ریال و البته ادامه روند - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پل سفید استان مازندران - بلاتکلیفی گوشی های موبایل در گمرک، خرید این گجتها برای کاربران ایرانی دشوار و دشوارتر می شود و حالا دیگر خیلی ها حتی فکر خرید یک گوشی جدید را هم نمی کنند و بیشتر به خرید لوازم جانبی از جمله - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پل سفید استان مازندران - قاب موبایل فکر میکنند تا هم ظاهر گوشی قدیمی شان را بهتر کنند و هم اینکه مجبور به پرداخت هزینه تعویض نمایشگر و دیگر قطعات گوشی خود نشوند.

اما اگر به تازگی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پل سفید استان مازندران - حساب بانکی تان را برای خرید جدیدترین کهکشانی های سامسونگ خالی کرده اید شاید بد نباشد بدانید که این شرکت امروز هزینه تعمیر خانواده گلکسی اس 10 (بررسی دیجیاتو) را اعلام کرده است. هزینه تعویض نمایشگر این سری با استناد به آمار و ارقام - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پل سفید استان مازندران - منتشر شده بالاست اما سامسونگ توانسته قیمت را نسبت به اپل رقابتی نگه دارد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پل سفید استان مازندران

سامسونگ در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پل سفید استان مازندران - گزارش خود - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پل سفید استان مازندران - به هزینه تعویض نمایشگر و پنل پشتی گلکسی اس ۱۰ اشاره کرده زیرا هر دو سمت بدنه این موبایل از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پل سفید استان مازندران - شیشه ساخته شده و احتمال - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پل سفید استان مازندران - شکسته شدنش از این دو ناحیه زیاد است. هزینه تعویض نمایشگر خانواده گلکسی اس ۱۰ به تفکیک مدل به شرح زیر است:

  • گلکسی اس 10e مبلغ ۱۹۹ دلار بابت نمایشگر/ ۹۹ دلار بابت پنل پشتی
  • گلکسی اس 10 مبلغ ۲۴۹ دلار بابت نمایشگر / ۹۹ دلار بابت پنل پشتی
  • گلکسی اس 10 پلاس مبلغ ۲۶۹ دلار بابت نمایشگر/ ۹۹ دلار بابت پنل پشتی

برای آنکه مقایسه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پل سفید استان مازندران - ای میان هزینه تعمیر پرچمداران سامسونگ و اپل داشته باشید بد نیست بدانید که اپل مبالغ زیر را بابت تعمیر از مشتریانش دریافت میکند:

  • ۱۹۹ دلار بابت تعمیر پنل LCD آیفون XR/ مبلغ ۳۹۹ دلار بابت پنل پشتی
  • ۲۷۹ دلار بابت پنل OLED آیفون XS/ مبلغ ۵۴۹ دلار بابت پنل پشتی
  • ۳۲۹ دلار - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پل سفید استان مازندران - بابت پنل OLED آیفون XS Max/ مبلغ ۵۹۹ دلار بابت پنل پشتی

در واقع طبق آنچه در بالا گفته شد هزینه تعویض نمایشگر رتینای مایع (Liquid Retina) آیفون XR که در واقع یکی از انواع LCD است با تعویض نمایشگر اولد گلکسی اس 10e برابری می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone