🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  2. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  4. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12654.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

باگ مرورگر Brave فعالیت‌های کاربران در دارک وب را لو می‌داد

یک محقق امنیتی ناشناس مدتی قبل نشان داده بود که مرورگر Brave درخواست‌های مربوط به وب‌سایت‌های onion. را به شکلی برای سرویس‌دهندگان DNS ارسال می‌کند که قابل مشاهده هستند. با این وضعیت، تمام هدف Tor ...

یک محقق امنیتی ناشناس مدتی قبل نشان داده بود که مرورگر Brave درخواست‌های - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس - مربوط به وب‌سایت‌های onion. را به شکلی برای سرویس‌دهندگان DNS ارسال می‌کند که قابل مشاهده هستند. با این وضعیت، تمام هدف Tor Mode که برای حفظ حریم خصوصی کاربر طراحی شده از بین می‌رفت.

توسعه‌دهندگان مرورگر Brave که بر قابلیت‌های حریم خصوصی نرم‌افزار خود تاکید دارند، به فاصله کوتاهی دست به کار شده و باگ مربوطه را برطرف - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس - کرده‌اند. این مرورگر از سال ۲۰۱۸ حالت Tor را ارائه کرد تا کاربران بدون نیاز به مرورگر اختصاصی Tor بتوانند به آدرس‌های onion. در «دارک وب» (Dark Web) دسترسی داشته باشند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس

به دنبال اعلام اولیه وجود این باگ، چندین محقق امنیتی از جمله محقق امنیتی شرکت PortSwigger Web Security درستی این ادعا را تایید کردند. در پی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس - انتشار این اخبار، - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس - Brave در ماه ژانویه ۲۰۲۱ گفت که از نشت DNS در مرورگر این شرکت آگاه است. طبق گزارش‌ها، ظاهرا یکی از اجزای داخلی مرورگر Brave که وظیفه مسدودسازی تبلیغات را برعهده داشته به صورت تصادفی باعث بروز این مشکل شده است.

به گفته «ین ژو» (Yan Zhu)، مهندس امنیتی شرکت Brave، این باگ در اصلاحات نسخه روزانه مرورگر حل شده بود، ولی طبق معمول مدتی زمان می‌برد تا آپدیت اصلاحی پس از طی مراحل آزمایشی برای عرضه عمومی آماده شود و به دست کاربران برسد. با این حال، با توجه به این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس - که مشکل عمومی شده بود، توسعه‌دهندگان با سرعت بیشتری این مراحل را طی کردند و آپدیت مربوطه از طریق نسخه پایدار v1.20.108 به دست کاربران رسید - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس - تا این باگ برطرف شود.

شرکت Brave در طول سه سال اخیر تلاش زیادی کرده است - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس - تا مرورگر خود را به - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس - ایمن‌ترین مرورگر بازار از نظر حریم خصوصی تبدیل کند. این نرم‌افزار حالا - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس - به باور بسیاری از کارشناسان پس از مرورگر اختصاصی Tor بهترین مرورگر از دید حریم خصوصی و امنیت است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone