🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  3. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  4. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  5. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12653.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ برای گوشی‌های تاشوی گوگل، شیائومی و اوپو نمایشگر OLED می‌سازد

بازار گوشی‌های تاشو، رو به رشد است و شرکت‌های بیشتری قصد دارند در سال جاری میلادی موبایلی با طراحی تاشو به بازار عرضه کنند. به نظر می‌رسد سامسونگ دیسپلی روی توسعه نمایشگر OLED برای گوشی‌های ...

بازار گوشی‌های تاشو، رو به رشد است و شرکت‌های بیشتری قصد دارند در سال جاری میلادی موبایلی با طراحی تاشو به بازار عرضه کنند. به نظر می‌رسد سامسونگ دیسپلی روی توسعه نمایشگر OLED برای گوشی‌های تاشو شرکت‌های گوگل، شیائومی و اوپو کار می‌کند.

براساس گزارش منتشر شده از سوی «TheElec» شرکت‌های ذکر شده قصد دارند تا قبل از پایان سال ۲۰۲۱ گوشی‌های تاشو جدیدی به بازار عرضه کنند.

در گزارش منتشر شده به این موضوع اشاره شده که پنل OLED - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - برای شرکت اوپو از طراحی تاشو برخوردار خواهد - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - بود و از سمت بالا به سمت پایین تا می‌شود. در حالت گسترده نیز - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - نمایشگر این دستگاه ۷.۷ اینچی خواهد بود. علاوه بر این گوشی تاشو این شرکت مجهز به نمایشگر بیرونی با ابعاد بین ۱.۵ تا ۲ اینچ خواهد بود. با این حساب انتظار می‌رود گوشی تاشو اوپو ابعاد بزرگ‌تری نسبت به نمایشگر ۶.۷ اینچی گلکسی زد فلیپ سامسونگ داشته باشد که سال ۲۰۲۰ معرفی شد.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمین استان مرکزی

البته در سال گذشته میلادی، اوپو از نمونه اولیه گوشی تاشو با نمایشگر ۷.۷ اینچی رونمایی کرد که با همکاری سامسونگ - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - دیسپلی، BOE و  Visionox توسعه یافته بود. اما اکنون به نظر می‌رسد سامسونگ قرار است تامین کننده موبایل تاشو اوپو را برعهده داشته باشد.

شیائومی نیز در بازار موبایل‌های تاشو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - تاکنون خبرهای بسیاری در مورد گوشی‌های تاشو این شرکت منتشر شده است و ظاهرا قصد دارد طراحی موبایل تاشو خود را تغییر بدهد. براساس گزارش‌های منتشر شده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد گوشی تاشو با نمایشگر ۸.۰۳ اینچی به بازار عرضه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - کند که نمایشگر بیرونی آن ۶.۳۸ اینچ است و سامسونگ - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - دیسپلی و «CSOT» مسئول تامین نمایشگر مورد نیاز این موبایل هستند.

گوگل نیز در این بین قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی گوشی تاشو معرفی کند و از سامسونگ خواسته روی توسعه نمایشگر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - ۷.۶ اینچی OLED برای گوشی تاشو این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمین استان مرکزی - شرکت کار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone