🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39989.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

گوگل پلی از سال ۲۰۱۹ فقط از اپلیکیشن های ۶۴ بیتی میزبانی خواهد کرد

سپتامبر امسال بود که اپل پشتیبانی از کلیه اپلیکیشن های 32 بیتی در iOS 11 را متوقف کرد. حالا امروز گوگل هم اعلام کرده که برای ارتقای امنیت و پرفرمنس محصولات نرم افزاری در اندروید، ...

سپتامبر امسال بود که اپل پشتیبانی از کلیه اپلیکیشن های 32 بیتی در iOS 11 را متوقف کرد. حالا امروز گوگل هم - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مازندران استان مازندران - اعلام کرده که برای ارتقای امنیت و پرفرمنس محصولات نرم افزاری در اندروید، همین کار را برای اپلیکیشن های این سیستم عامل انجام می دهد.

از ماه اوت سال 2019، گوگل فقط به اپلیکیشن های 64 بیتی اجازه انتشار در گوگل پلی را خواهد داد. به استناد توضیحاتی که در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مازندران استان مازندران - وبلاگ توسعه دهندگان اندروید منتشر - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مازندران استان مازندران - شده، کدهای 64 بیتی برای اپلیکیشن هایی که از library بومی استفاده می کنند عملکرد بسیار بهتری به - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مازندران استان مازندران - ارمغان می آورد. ضمن این که همین موضوع می تواند در ارتقای امنیت اپلیکیشن ها نیز تأثیر گذار باشد.

گوگل در قدم بعدی می خواهد اندروید را به سمتی پیش ببرد که به طور انحصاری فقط از اپلیکیشن های 64 بیتی پشتیبانی نماید. با این حساب اگر توسعه دهنده اپلیکیشنی 32 بیتی هستید، شاید بهتر باشد که از همین حالا به فکر ارائه یک نسخه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مازندران استان مازندران - 64 بیتی از اپلیکیشن خود نیز باشید.

اما به - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مازندران استان مازندران - غیر از این موضوع، گوگل اعلام کرده که به زودی به فایل apk اپلیکیشن ها متادیتای امنیتی خاصی اضافه می کند تا بدین طریق انتشار آن ها توسط گوگل پلی را تأیید کرده باشد. در نهایت یک سری - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مازندران استان مازندران - نیازمندی های جدید نیز برای API Level اپلیکیشن ها اعلام - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مازندران استان مازندران - شده که توسعه دهندگان از سال آینده میلادی باید به آن ها توجه داشته باشند.

برای اطلاعات از جزئیات کامل آن ها می توانید به وبلاگ توسعه دهندگان اندروید مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone