🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39988.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ابزار ضد تبلیغات گوگل کروم اواخر زمستان امسال آغاز به کار می کند

گوگل به تازگی اعلام کرده که ابزار بومی ضد تبلیغات گوگل کروم از 15 فوریه امسال در این مرورگر آغاز به کار خواهد کرد. از این تاریخ به بعد، تبلیغات کلیه وبسایت هایی که خارج ...

گوگل به تازگی اعلام کرده که ابزار بومی ضد تبلیغات گوگل کروم از 15 فوریه امسال در این مرورگر آغاز به کار خواهد کرد. از این تاریخ به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بعد، تبلیغات کلیه وبسایت هایی که خارج از برنامه Better Ads Experience Program باشند در این مرورگر مسدود خواهند شد.

جالب است بدانید که این موضوع - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شامل تبلیغات خود گوگل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و آگهی هایی که از پلتفرم تبلیغاتی این شرکت ارائه شده هم می شود. البته کروم - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در شرایطی این تبلیغات را مسدود خواهد کرد که از قوانین Better Ads Experience تخطی کرده و توسط کاربران گزارش شده باشند.

در صورت گزارش شدن یک وبسایت به خاطر وجود تبلیغات غیرقانونی، به گردانندگان وبسایت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بابت تخطی از قوانین Ad Experience تذکر داده خواهد شد و فرصتی 30 روزه برای برطرف کردن ایرادات و ارائه تبلیغات صحیح و استاندارد در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. در صورت انجام این کار، حالا وبسایت ها می توانند یک بار دیگر برای بازگشت به لیست سفید گوگل کروم درخواست بدهند.

از آنجا که گوگل بزرگترین شبکه تبلیغاتی دیجیتالی دنیاست، بسیاری ارائه یک ابزار ضد تبلیغات در مرورگر کروم را امری مشکوک و غیر قابل باور می دانند. اما گوگل اعلام کرده که هدفش از این کار صرفا ارائه تجربه ای بهتر از مرور وب برای کاربرانش بوده و وعده داده که تنها وبسایت هایی که تبلیغاتشان آزاردهنده باشند، تحریم می شوند و این موضوع - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شامل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تبلیغات صحیح و استاندارد نخواهد شد.

پیش - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بینی می شود که ابزار ضد تبلیغات گوگل کروم از اوایل سال آینده میلادی در تمام نسخه های کروم در موبایل و دسکتاپ منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone