🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29260.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپ Wallify؛ کلکسیونی از والپیپرهای چشم‌نواز و دوست‌داشتنی

سال جدید بهانه خوبیست که دستی به سر و روی گوشی‌های هوشمندمان بکشیم و با نصب لانچر و والپیپرهای جدید محیط سیستم عامل را نو نوار کنیم. خوشبختانه پلی استور دریایی از پیشنهادات خوب را ...

سال جدید بهانه خوبیست که دستی به سر و روی گوشی‌های هوشمندمان بکشیم و با نصب لانچر و والپیپرهای جدید محیط سیستم عامل را نو نوار کنیم. خوشبختانه پلی استور دریایی از پیشنهادات خوب را برای این کار در اختیارتان می‌گذارد، اما ما کار را برایتان ساده کرده‌ایم تا برای رسیدن به گزینه مطلوب خیلی وقت‌تان را تلف نکنید.

اگر به دنبال والپیپر جدید می‌گردید، پیشنهاد ما Wallify است؛ کلکسیونی از والپیپرهای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - 4K و HD که به بهترین شکل طبقه‌بندی شده و به طور رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرند. این اپلیکیشن شش مگابایتی، به غیر از کلکسیون والپیپر شبکه‌ای اجتماعی برای علاقه‌مندان به طراحی هم هست تا آثار خود را به اشتراک گذاشته و از سایر کاربران امتیاز و بازخورد بگیرند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان

Wallify هزاران والپیپر مختلف در اختیارتان قرار داده که همگی بر اساس کلیدواژه و تگ‌های رنگی، قابل جستجو هستند. این یعنی اگر به دنبال پس‌زمینه‌ای از طبیعت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - با رنگ غالب بنفش می‌گردید، با گزینه‌های بخش جستجو به راحتی به مقصودتان می‌رسید. مکانیزم جستجو همیشه پاشنه آشیل اپلیکیشن‌های دانلود والپیر بوده که خوشبختانه Wallify با یک جستجوگر داخلی قدرتمند به آن دچار نشده است.

وقتی که والپیپر مطلوب‌تان را پیدا کردید، می‌توانید آن را به سرعت روی پس‌زمینه و لاک‌اسکرین بنشانید. حتی گزینه‌ جالبی هم در اختیارتان - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - قرار گرفته که پیش از نشاندن هر عکس روی پس‌زمینه، میزان مات بودنش را هم مشخص کنید. این ویژگی برای والپیپرهای پرجزئیات کاربرد دارد که ممکن است بافت ریز آن‌ها تمرکزتان حین کار با گوشی را به هم بریزد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان

جالبتر از خود والپیپرها، شبکه‌ اجتماعی Wallify است که از ترکیب کاربران معمولی و هنرمندان تشکیل شده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - و همه در آن می‌توانند یک پروفایل کاربری داشته باشند. - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - در این صورت، اگر از والپیپر یکی از هنرمندان خوشتان آمد، می‌توانید وارد پروفایل او شده و به دیگر آثارش هم دسترسی پیدا کنید. بر عکس این حالت هم ممکن است؛ این که آثار خودتان - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - را بارگذاری کنید و دیگران به پروفایل شما سر بزنند.

هر چند که تعداد کاربران Wallify هنوز به اپ‌هایی مثل Walli نرسیده اما از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - همین حالا، می‌تواند پتانسیل این را داشته باشد که در آینده به منبع درآمدی برای طراحان و گرافیست‌ها تبدیل شود. والپیپرهای Featured که در صفحه اول اپ به نمایش در‌می‌آیند، نشانه واضحی هستند از این که طی ماه‌های آینده می‌توان - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - روی Wallify برای درآمدزایی حساب ویژه‌ای باز کرد.

در انتها باید بدانید که با استفاده از نسخه رایگان Wallify، گه گداری مجبور به تماشای تبلیغات مختلف هستید و ضمنا به قابلیت تعویض خودکار والپیپر دسترسی نخواهید داشت. با این وجود امکانات این نسخه آنقدر محدود نیستند که به فکر خرید نسخه Pro بیفتید.

بنابراین توصیه می‌کنیم که همین - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - حالا اپلیکیشن را نصب کرده و از دانلود والپیپرهای زیبایش لذت کامل را ببرید.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان

Wallify

سازنده: Intrepidsoft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.3 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone