🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  3. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  4. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33007.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

بات OpenAI در رقابت تیمی Dota 2 نیز انسان را شکست داد

به تازگی بات OpenAI که پیش از این هم موفق شده بود انسان را در بازی Dota 2 شکست دهد، این بار توانست به دستاورد تازه‌ی دیگری دست بیابد و بازیکنان نیمه‌حرفه‌ای این بازی را هم در ...

به تازگی بات OpenAI که پیش از این هم موفق شده بود انسان را در بازی Dota 2 شکست دهد، این بار - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - توانست به دستاورد تازه‌ی دیگری دست بیابد و بازیکنان نیمه‌حرفه‌ای این بازی را هم در رقابت تیمی شکست دهد.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

سال گذشته بات OpenAI در جریان - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بزرگ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ترین رویداد سالانه مسابقات «دوتا 2» (Dota 2) که به «The International» معروف است، توانست یکی از بهترین گیمرهای جهان یعنی «دنیلو ایشوتین» معروف به - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - «دندی» (Dendi) را با اختلاف زیاد شکست دهد.

به عقیده کارشناسان، چنین عملکرد حیرت انگیزی طی 10 سال گذشته در Dota و Dota 2 دیده نشده بود، اما باید توجه داشت که رقابت بین دندی و OpenAI به صورت تک به تک انجام گرفت، که به مراتب ساده تر از مسابقات تیمی است.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

با این وجود اینبار انسان‌ها کمی بهتر از قبل عمل کرده‌اند. بات یاد شده، این رقابت سه مرحله‌‌ای را به شکلی غیر منتظره آغاز کرد - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و توانست بازیکنان نیمه‌حرفه‌ای را قاطعانه شکست دهد.

پس از آن این بات به تماشاگران اجازه داد که شخصیت‌های تیمش را انتخاب کنند. تماشاگران هم که از انقلاب ربات‌ها و حمکرانی آنها بر انسان می ترسیدند، تیمی برای هوش مصنوعی انتخاب کردند که بسیار ضعیف بود و تنها ۲.۹ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - درصد احتمال داشت برنده مسابقه بشود. این پیش بینی جامعه عمل به خود گرفت و انسانها موفق شدند که بات OpenAI را شکست دهند.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

تیم طراح OpenAI در ماه گذشته تغییرات کوچکی در بات خود ایجاد کرده‌ که زمان عکس العمل آن را بالا برده و بدین شکل می‌تواند به سرعت استراتژی‌های گوناگونی در پیش بگیرد.

بات OpenAI از نسخه تغییر یافته الگوریتم ژنتیک برای یادگیری ماشین بهره - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می گیرد. بنابراین در - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - زمان اجرا می تواند نقاط ضعف خود و نقاط قوت حریف را یاد گرفته و خودش را تغییر دهد. جالب است - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که این بات نحوه انجام مسابقات Dota 2 را فقط در رقابت با خودش آموخته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone