🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  2. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  3. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  4. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  5. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12595.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ورتو از گوشی تاشوی Ayxta Fold 5G با قیمت ۷۰۰۰ دلار رونمایی کرد

شرکت «ورتو» (Vertu) که سابقه طولانی در ساخت محصولات لوکس و انحصاری دارد، اینبار به سراغ گوشی‌های تاشو رفته و گوشی تاشوی Ayxta Fold 5G را معرفی کرده است. اگرچه این دستگاه از نام و ...

شرکت «ورتو» - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زنجان استان زنجان - (Vertu) که سابقه طولانی در ساخت محصولات - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زنجان استان زنجان - لوکس و انحصاری دارد، اینبار - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زنجان استان زنجان - به سراغ گوشی‌های تاشو رفته و گوشی تاشوی Ayxta Fold 5G را معرفی کرده است.

اگرچه این دستگاه از نام و لوگوی ورتو بهره می‌برد، اما - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زنجان استان زنجان - در حقیقت نسخه لوکس و شخصی‌سازی شده گوشی تاشوی «فلکس پای ۲» شرکت چینی «رویول» است. در همین راستا از نظر طراحی کلی و همچنین مشخصات فنی، تفاوتی میان آن‌ها به چشم نمی‌خورد و برای مثال همچنان شاهد استفاده از چیپ اسنپدراگون ۸۶۵ هستیم.

با وجود چنین شباهتی، تغییراتی در سیستم عامل - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زنجان استان زنجان - اعمال شده و همچنین شاهد استفاده از پوشش چرمی پنل پشتی هستیم. - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زنجان استان زنجان - علاوه بر این موارد، - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زنجان استان زنجان - چندین تغییر دیگر برای زیبایی بیشتر آن به چشم می‌خورند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زنجان استان زنجان

همانطور که می‌توان از یک محصول ورتو انتظار داشت، برای خرید این موبایل باید هزینه بالایی بپردازید. گوشی تاشوی Ayxta Fold 5G در فروشگاه JD.com در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زنجان استان زنجان - کشور چین با قیمت نزدیک به ۷۰۰۰ دلار فروخته - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زنجان استان زنجان - می‌شود.

با وجود قیمت بالا، با مشخصات فنی مشابه با دیگر دستگاه‌ها با قیمت پایین‌تر هستیم. این دستگاه به چیپ اسنپدراگون ۸۶۵، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از نمایشگر تاشوی ۷.۸ اینچی بهره می‌برد. گوشی تاشوی Ayxta Fold 5G ورتو دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر زنجان استان زنجان

با توجه به قطعات مورد استفاده در این دستگاه، قیمت بالایی برای آن درنظر گرفته شده، با این حال با یک محصول منحصر به فرد و لوکس روبه‌رو هستیم. اگرچه بسیاری از خریداران چنین محصولاتی آن‌ها را برای استفاده عادی نمی‌خرند، اما استفاده از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ می‌تواند روی تصمیم این افراد هم تاثیرگذار باشد.

علاوه بر چنین موضوعی، ورتو با این دستگاه باید با چندین گوشی تاشو در بازار رقابت کند که از جدیدترین آن‌ها می‌توان به هواوی میت ایکس ۲ اشاره کرد که قیمتی نزدیک به ۳۰۰۰ دلار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بی تا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
عرض ادب روزتون بخیر آیا نانوایان زنجان تعمیر تلویزیون مارشال ME-6512 Smart هم دارید؟
پاسخ: بله در نانوایان شهر زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone