🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  3. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  4. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28664.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

توضیح مدیرعامل اسنپ درباره سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی

«ژوبین علاقبند»، مدیرعامل اسنپ در گفتگو با دیجیاتو خبر دریافت سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی را تایید کرد. علاقبند اشاره می‌کند که تاکسی‌های اینترنتی در ۸ ماه اخیر با مسئولین در وزارت‌خانه‌های مختلف در حال مذاکره ...

«ژوبین علاقبند»، مدیرعامل اسنپ در گفتگو با دیجیاتو خبر دریافت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی را تایید کرد. علاقبند اشاره می‌کند که تاکسی‌های اینترنتی در ۸ ماه اخیر با مسئولین در وزارت‌خانه‌های مختلف - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - در حال مذاکره بوده‌اند و اکنون درباره تخصیص سهمیه بنزین به اسنپ و سایر تاکسی‌های اینترنتی می‌گوید:

«آخرین خبری که شنیده‌ایم و هنوز هم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - قطعی نیست، این است که از فرداشب سهمیه بندی اجرایی و ۶۰ لیتر سهمیه ماهانه به همه داده می‌شود. از طرفی فعلاً هیچ سهمیه دیگری به هیچ کس تعلق نخواهد گرفت اما ظرف یک ماه آینده، وضعیت سهیمه بنزین تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - عادی و آژانس‌ها دقیقاً مشخص می‌شود. در واقع در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - این بازه زمانی، ساز و کار اختصاص سهمیه مشخص خواهد شد.»

مدیرعامل اسنپ در پاسخ به این سوال که مکانیزم تخصیص سهمیه به رانندگان چگونه خواهد بود، به دیجیاتو گفت: «آنچه اتفاق می‌افتد این است که ما میزان پیمایش دقیق راننده‌های خود را به صورت هفتگی در سامانه‌ای بارگذاری خواهیم کرد که وزارت نفت به - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - آن دسترسی دارد. سپس بر اساس میزان کیلومتری که ما از مسافت طی شده توسط هر راننده اعلام می‌کنیم، روی کارت بانکی راننده، به همان اندازه اعتبار بلاک شده اختصاص پیدا خواهد کرد. بنابراین قرار نیست که این سهمیه به طور مستقیم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - به هیچ سامانه هوشمند حمل‌ونقلی پرداخت ‌شود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان

اعلام خبر غیرقطعی، - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - تخصیص سهمیه بنزین به تاکسی‌های اینترنتی این تصور را در شبکه‌های اجتماعی به وجود آورده بود که افراد برای دریافت سهمیه به دنبال ثبت نام - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - در اسنپ خواهند بود؛ همان اتفاقی که در دور - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - قبلی سهمیه بندی برای آژانس‌ها افتاد. علاقبند اما با تکذیب این موضوع، می‌گوید:

«جذب راننده در اسنپ همواره بر اساس میزان عرضه و تقاضای سفر است. از طرفی این اتفاق هرگز در بستر سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل رخ نمی‌دهد چراکه سهمیه‌ بر اساس پیمایش هر راننده پرداخت می‌شود، نه بر اساس ثبت نام یک شخص در اسنپ. ساختار تخصیص سهمیه به این صورت است که شخص باید در سامانه ما ثبت نام کند، - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - سفر اسنپی انجام دهد و به میزان پیمایش، سهیمه دریافت کند. این در حالی است که در آژانس‌ها تخصیص سهمیه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - بر حسب پیمایش یا کیلومترهای طی‌شده نبود و به شکل اتوماتیک وقتی یک راننده وارد آژانس می‌شد سهمیه دریافت می‌کرد.»

او در پاسخ به - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - سوال دیگر دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا هر راننده نهایتاً سقف مشخصی از سهمیه بنزین خواهد داشت یا خیر، می‌گوید: «در این ۸ ماه در رابطه با همه مسائل با سازمان‌های مربوطه صبحت کرده‌ایم و از دغدغه‌های موجود گفته‌ایم، اما هنوز هیچ تصمیم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - قطعی در هیچ‌یک از موارد گرفته نشده است. با وجود این، منطقی‌ترین حالت این است که هر راننده به اندازه پیمایشی که دارد، سهمیه سوخت دریافت کند.»

از سوی دیگر «رضا - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - الفت نسب»، عضو هیات مدیره و سخنگوی اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی هم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - در گفتگو با دیجیاتو دریافت سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی را تایید می‌کند و می‌گوید ساز و کار دریافت سهمیه سوخت برای رانندگان، با یک ماه تاخیر انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone