🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43721.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپ Video Format Factory؛ تغییر فرمت فایل های صوتی و تصویری

برای کاهش حجم بعضی فایل ها یا اجرای آن ها روی مدیا پلیرهای گوناگون « تغییر فرمت» از بهترین راه های موجود است. خوشبختانه اپلیکیشن های گوناگونی هم در این زمینه وجود دارند که همگی ...

برای کاهش حجم بعضی فایل ها یا اجرای آن ها روی مدیا پلیرهای گوناگون « تغییر فرمت» از بهترین راه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فریدون کنار استان مازندران - های موجود است. خوشبختانه اپلیکیشن های گوناگونی هم در این زمینه وجود دارند که همگی به صورت حرفه ای یا آماتور می توانند کار شما را راه بیاندازند که Video Format Factory را می توانیم از بهترین های آن ها بنامیم.

ساخته استودیوی Keerby با - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فریدون کنار استان مازندران - رابط کاربری بسیار ساده و قابلیت های مختلف توانسته یکی از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فریدون کنار استان مازندران - محبوب ترین برنامه های تبدیل فرمت فایل ها لقب بگیرد. بنابراین اگر خواهان اینگونه اپلیکیشن ها هستید، پیشنهاد می کنیم تا پایان و معرفی Video Format Factory همراه باشید.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فریدون کنار استان مازندران

Video Format Factory با وجود اینکه مهمترین کارش تغییر فرمت فایل های ویدیویی و صوتی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فریدون کنار استان مازندران - است اما با این برنامه قابلیت انجام فعالیت های مرتبط دیگری را هم دارید. در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فریدون کنار استان مازندران - بخش فایل های صوتی جدا از تبدیل صدا به فرمت های معروفی همانند MP3 یا WMA می توانید بیت ریت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فریدون کنار استان مازندران - یا - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فریدون کنار استان مازندران - فرکانس آن را عوض کنید.

ضمن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فریدون کنار استان مازندران - اینکه برنامه اجازه تغییر اطلاعات فایل یا حذف بخشی از موسیقی را به کاربرانش می دهد. کارکرد قسمت فایل های ویدیویی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فریدون کنار استان مازندران - هم تقریبا به همین صورت است؛ با انتخاب یک فیلم، می توانید به صورت جداگانه تغییراتی روی بخش های مختلف تصویر و صدا - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فریدون کنار استان مازندران - همانند فرمت، کدک یا اندازه اعمال نمایید.

همچنین قابلیت حذف بخشی از فیلم، زیرنویس یا حتی واترمارک هم به شما داده می شود. در کنار این ویژگی ها، استودیوی Keerby توانایی تبدیل فرمت فایل ها به صورت گروهی را ممکن کرده تا به واسطه آن بتوانید چندین فایل را همزمان تغییر داده و وقت کمتری را صرف انجام انجام این کار کنید.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فریدون کنار استان مازندران

بزرگترین - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فریدون کنار استان مازندران - نکته مثبت Video Format Factory نه رابط کاربری ساده یا ویژگی های فراوانش بلکه قابلیت های لازم آن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فریدون کنار استان مازندران - برای یک اپلیکیشن مرتبط با تغییر فرمت است. بر خلاف بعضی توسعه دهندگان که با آیتم های مختلف اما ناکارآمد سعی می کنند - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فریدون کنار استان مازندران - ساخته خود را به محبوبیت برسانند، Keerby با ویژگی های کافی برنامه اش می تواند نیازهایتان را بر طرف کند.

بنابراین اگر خواهان برنامه ای با محوریت تبدیل فرمت هستید، Video Format Factory - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فریدون کنار استان مازندران - مطمئنا گزینه خوبی برای شما خواهد بود. بد نیست پیش از پایان - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فریدون کنار استان مازندران - مطلب این نکته را اضافه کنیم که ساخته Keerby در گوگل پلی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فریدون کنار استان مازندران - برای آی پی ایران هم در دسترس است ولی در صورت بروز مشکل می توانید از لینک کمکی کمک بگیرید.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فریدون کنار استان مازندران

Video Format Factory

سازنده: Keerby قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 14 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone