🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  2. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  3. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  4. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29783.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ساعت هوشمند آنر کی 2 مخصوص کودکان معرفی شد؛ ضد آب با پشتیبانی از GPS

پوشیدنی های هوشمند در چند سال گذشته موفقیت خوبی در بازار کسب کرده اند و توانسته اند به خوبی جایگاه خود را در میان کاربران پیدا کنند. شرکت آنری (زیرمجموعه هواوی) هم به عنوان یکی ...

پوشیدنی های هوشمند در چند سال گذشته موفقیت خوبی در بازار کسب کرده اند و توانسته اند به خوبی جایگاه خود را در میان کاربران پیدا کنند. شرکت آنری (زیرمجموعه هواوی) هم به عنوان یکی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دلیجان استان مرکزی - از بزرگترین تولیدکنندگان ابزارهای شخصی هوشمند، به تازگی از ساعت آنر کی 2 برای کودکان رونمایی کرده که امکانات ارتباطی مناسبی را در اختیار کودک و والدین قرار می دهد.

آنر کی 2 کیدز از رم 4 گیگابایتی بهره می برد

محصول جدید چینی ها تحت عنوان «Honor K2 Kids» هم اکنون قابل پیش خرید بوده و علاقه مندان می توانند با پرداخت 3 الی 6 دلار در صف دریافت آنر کی 2 کودکان قرار بگیرند. البته قیمت نهایی ساعت هوشمند مورد بحث هنوز مشخص نشده اما عرضه آن از هفته آینده (همزمان با عرضه تلفن هوشمند آنر V20 و اسپیکر هوشمند آنر یویو) آغاز خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دلیجان استان مرکزی

ساعت هوشمند بچگانه آنر که در دو رنگ آبی و صورتی به بازار می آید، از نمایشگر 1.3 اینچی TFT با رزولوشن 240 در 240 پیکسل بهره مند بوده و به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی مجهز شده است. آنر کی 2 کیدز برای - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دلیجان استان مرکزی - برقراری تماس و ارسال پیامک از نانو سیم کارت پشتیبانی کرده اما خبری از NFC در آن نیست.

محصول مورد بحث همچنین با داشتن گواهی IP67 در مقابل نفوذ آب مقاوم - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دلیجان استان مرکزی - بوده و در زمان بارش باران یا هنگامی که کودک دست های خود را می شوید، آسیب نخواهد دید. لازم به ذکر است که Honor K2 Kids - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دلیجان استان مرکزی - با یک باتری 660 میلی آمپر ساعتی انرژی لازم برای 7 روز استندبای یا 2 الی 3 روز کاری را در اختیار خواهد داشت.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دلیجان استان مرکزی

علاوه بر برقراری تماس و ارسال پیامک، قابلیت های دیگری مانند ضبط صوت، هشدار صبحگاهی، اتصال به اینترنت و از همه مهمتر امکان اطلاع از موقعیت مکانی کودک توسط GPS نیز در آنر کی 2 کیدز تعبیه شده که به خصوص مورد آخر برای والدین از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

گفتنی است ساعت هوشمند آنر برای کودکان با گوشی های اندرویدی مجهز - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دلیجان استان مرکزی - به نسخه 4.4 و بالاتر قابل همگام سازی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دلیجان استان مرکزی - بوده و افرادی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دلیجان استان مرکزی - که از محصولات اپل استفاده می کنند نیز برای همگام سازی دیوایس خود با آنر کی 2 کیدز، - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دلیجان استان مرکزی - باید از iOS 9 یا نسخه های - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر دلیجان استان مرکزی - جدیدتر استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone