🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  2. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  4. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  5. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29790.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی به‌زودی گوشی پلی با بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر را معرفی می‌کند

شیائومی اطلاعات تازه‌ای از گوشی هوشمند جدید خود با نام پلی منتشر کرده که از بریدگی دایره شکل در بالای نمایشگر خود بهره می‌برد. بر اساس عکس‌های منتشر شده از پلی، این گوشی علاوه بر ...

شیائومی اطلاعات تازه‌ای از گوشی هوشمند جدید خود - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - با نام پلی منتشر کرده که از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - بریدگی دایره - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - شکل در بالای نمایشگر خود بهره می‌برد. بر اساس عکس‌های منتشر شده از پلی، این گوشی علاوه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - بر طراحی خاص صفحه نمایش خود، به ماژول دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - نیز مجهز شده است.

بر اساس جزییات فاش شده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - از سخت افزار شیائومی پلی، با یک نمایشگر ۵.۸ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰، باتری ۳۰۰۰میلی آمپر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - ساعتی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و احتمالا حسگر دومی برای - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - سنجش عمق در پشت و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو دستگاه روبرو خواهیم بود. همچنین این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتزی هم بهره خواهد برد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان

پیش از این گمان می‌رفت که پلی در واقع گوشی Redmi 7 یا نسخه پرو - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - آن باشد. البته هنوز به طور رسمی مشخص نشده که آیا این دو نام مربوط به دو مدل جداگانه می‌شوند یا تنها با همان مدل پلی روبرو هستیم.

پلی در ۳ مدل یکی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با ۶ گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و درنهایت مدلی با رم ۶گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. در ضمن طی روزهای آتی باید انتظار رونمایی یک موبایل دیگر از شیائومی که به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مجهز است هم باشیم.

در نهایت باید منتظر رونمایی رسمی از پلی در روز دوشنبه هفته - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - آینده باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone