🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  2. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  4. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  5. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29786.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت Sneak Peek به گوگل کروم برای اندروید می‌آید

گوگل کروم برای اندروید قرار است قابلیتی دریافت کند که شاید بسیاری از کاربران تا امروز انتظارش را می‌کشیدند. این قابلیت که احتمالا "Sneak Peek" نامگذاری شود، امکانی برایتان فراهم می‌کند که بتوانید بدون باز ...

گوگل کروم برای اندروید قرار است قابلیتی دریافت کند که شاید بسیاری از کاربران تا امروز انتظارش را می‌کشیدند. این قابلیت که احتمالا "Sneak Peek" نامگذاری شود، امکانی برایتان فراهم می‌کند که بتوانید بدون باز کردن کامل صفحات اینترنتی نگاهی گذرا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جوانرود استان کردستان - به محتویات درون آن‌ها داشته باشید.

این ویژگی تقریبا برای همه کاربران آشناست، خصوصا برای افرادی که با نگه داشتن طولانی انگشت روی آیتم‌ها در آیفون، می‌توانند به لطف 3D Touch از محتوای درونی آن‌ها با خبر شوند. ویژگی جدید گوگل - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جوانرود استان کردستان - کروم هم تفاوت زیادی با تاچ سه بعدی ندارد و تقریبا با همان مکانیزم عمل می‌کند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جوانرود استان کردستان

برای بهره بردن از "Sneak Peek" کافیست انگشت‌تان را روی یک لینک نگه دارید. در این صورت دو گزینه "Open in - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جوانرود استان کردستان - a New Tab" و "Sneak Peek" برایتان ظاهر می‌شود که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جوانرود استان کردستان - با انتخاب گزینه دوم می‌توانید پیش نمایش کوچکی از آن - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جوانرود استان کردستان - لینک را در انتهای صفحه گوگل کروم مشاهده نمایید. با یک سوایپ رو به بالا، این پیش نمایش بزرگ‌تر می‌شود تا بدون آنکه واقعا تب را باز کرده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جوانرود استان کردستان - باشید بتوانید در آن اسکرول کرده و محتوایش را بخوانید.

گفتنی است که سیستم "جستجوی سریع" گوگل کروم هم تقریبا عملکرد مشابهی دارد که با آن می‌توانید کلمه‌ای را هایلایت کنید تا مرورگر در یک لایه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جوانرود استان کردستان - مجزا در انتهای صفحه‌ به جستجوی آن مشغول شود.

به نظر می‌رسد که انتشار قابلیت Sneak Peek از همین امروز و برای جمع محدودی از کاربران آغاز شده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جوانرود استان کردستان - باشد. به گفته گوگل، کاربران می‌توانند با دریافت نسخه‌های Dev و Canary گوگل کروم خصوصیت مذکور را به طور دستی فعال نمایند. برای این کار لازم است در یکی از نسخه‌های مخصوص توسعه‌دهندگان کروم chrome://flags را در نوار آدرس - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جوانرود استان کردستان - تایپ کرده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جوانرود استان کردستان - و در آنجا کلمه Sneak را جستجو کنید.

این کار سبب می‌شود که گزینه‌ای جدید تحت عنوان *New* Sneak Peek را ببینید. سپس با فعالسازی این فلگ قادر به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جوانرود استان کردستان - استفاده از آن خواهید بود. در انتها لازم است بدانید که گوگل هنوز زمان ارائه رسمی این ویژگی برای نسخه نهایی گوگل کروم را اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژاییز نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
احیانا سمت آفتاب جوانرود طرح تعویض کولر گازی ایوولی قدیمی به جدید دارید.
پاسخ: بله در آفتاب شهر جوانرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone