🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  5. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29797.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

طرح عجیب ال جی برای تولید موبایل رولی

اخیراً پتنت جدیدی از کمپانی ال جی منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت کره‌ای، طرح عجیبی برای تولید موبایل رولی در نظر گرفته و قصد دارد با عرضه چنین موبایلی، بازار جدیدی برای تلفن‌های ...

اخیراً پتنت جدیدی از کمپانی ال جی منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت کره‌ای، طرح عجیبی برای تولید موبایل رولی در نظر گرفته و قصد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران - دارد با - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران - عرضه چنین موبایلی، بازار جدیدی برای تلفن‌های هوشمند بسازد. این شرکت دو - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران - پتنت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران - مجزا برای این موبایل‌ها به ثبت رسانده که شباهت زیادی به هم دارند.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران

هر دو طرح‌ها به یک تلفن هوشمند رولی اشاره دارد که داخل دو المان تا می‌شود و کاربر می‌تواند همانند یک طومار آن را باز کند. بدین شکل نمایشگر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران - انعطاف پذیر  قرار گرفته داخل این دو - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران - المان باز می‌شود و بین آن قرار می‌گیرد.

تنها - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران - تفاوت میان این دو طرح، شمایل ظاهری آن است چرا که برای یکی از آنها، المان استوانه‌ای شکل - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران - انتخاب شده و تحقیقاً طوماری قدیمی را به یاد کاربر می‌اندازد. حتی نحوه عملکرد آنها نیز شبیه بهم است و صاحب موبایل باید برای استفاده از نمایشگر انعطاف پذیر، دو المان استوانه‌ای رنگ را از هم دور کند و پس از اتمام کارهایش آن - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران - را ببیند.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران

این در حالی است که پتنت دیگر همین تلفن هوشمند رولی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران - را به تصویر می‌کشد با این تفاوت که موبایل یاد شده طرحی مستطیلی دارد و از مدل استوانه‌‌ای قدری کوچکتر است. البته تفاوتی در نحوه علمکرد نمایشگر قرار گرفته - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران - وجود ندارد و در صورت دور یا نزدیک شدن المان، صفحه نمایش انعطاف پذیر رول شده یا باز می‌شود.

البته ال جی اولین شرکتی نیست که سراغ چنین مفهومی می‌رود و سامسونگ چند سال پیش طرحی مفهومی از آن منتشر کرده است. حتی این شرکت کره‌ای مدعی شده که تکنولوژی چنین نمایشگرهایی، تنها به پنل OLED محدود نیست و نمایشگرهای مشابهی با پنل LCD و LED نیز می توان تولید نمود.

چندی پیش محققان کانادایی نیز موفق شدند از تبلت رول شونده جدیدی رونمایی کنند که به شکل استوانه در می آید. این گجت به ادعای سازندگانش، در واقع اولین تبلت رول شونده جهان به شمار میرفت و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران - نمونه‌ی اولیه‌ای هم برایش ساخته شده است.

حال باید سرانجام کدامیک از این دو شرکت کره‌ای خواهند توانست محصولی جدیدی خلق کنند - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران - و اولین موبایل رولی جهان را با نام برند خود عرضه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone