🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  2. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  3. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  5. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29788.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت از اپلیکیشن جدید آفیس برای ویندوز 10 رونمایی کرد

مایکروسافت به دنبال ساده‌تر کردن کار کاربران در استفاده از اپلیکیشن‌های آفیس است. به همین منظور روز گذشته از اپلیکیشن جدید آفیس برای ویندوز ۱۰ رونمایی کرد. این اپلیکیشن که اصطلاحا به عنوان هاب مرکزی ...

مایکروسافت به دنبال ساده‌تر کردن کار کاربران در استفاده از - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - اپلیکیشن‌های آفیس است. به همین منظور روز گذشته از اپلیکیشن جدید آفیس برای ویندوز ۱۰ رونمایی کرد.

این اپلیکیشن که اصطلاحا به عنوان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - هاب مرکزی برای همه‌ی نیاز‌های اپلیکیشن‌های آفیس انجام وظیفه می‌کند، قرار است جایگزینی برای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - اپلیکیشن مای آفیس باشد. کافیست آن را باز کنید تا به همه‌ی اپلیکیشن‌های مایکروسافت آفیس دسترسی داشته باشید.

این نرم افزار همچنین به شما پرونده‌هایی که پیش‌تر روی آن‌ها کار کرده بودید را نمایش خواهد داد. علاوه بر این بهره‌مند شدن این اپلیکیشن از ویژگی جست و جو امکان یافتن پرونده‌هایی که در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - صفحه اصلی قابل مشاهده نیست را میسر می‌سازد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران

مایکروسافت اعلام کرده که ساخت این اپلیکیشن بعد از ارزیابی تجربه‌ی کاربران در استفاده از Office.com اتفاق می‌افتد. وبسایتی که دقیقا اعمال مشابه با اپلیکیشن جدید آفیس مایکروسافت را برای کاربران وب انجام - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - می‌دهد.

در کنار تغییرات یاد شده، مایکروسافت برخی اصلاحات دیگر را نیز به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - اپلیکیشن‌های خود اضافه کرده است. غول نرم افزاری دنیا چندی پیش یک بروزرسانی جدید برای اپلیکیشن - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - اوت لوک در سیستم عامل iOS عرضه کرد.

اپلیکیشن جدید آفیس از همین حالا در دسترس کاربران اینسایدر قرار گرفته - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - است و به زودی برای ویندوز 10‌ عرضه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - خواهد شد. این اپلیکیشن کاملا - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - رایگان است و همه‌ی مشترکین آفیس 365، آفیس 2019، آفیس 2016 و آفیس آنلاین می‌توانند - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - از آن استفاده نمایند.

این اپلیکیشن به زودی در استور مایکروسافت در دسترس قرار خواهد گرفت و همچنین از تابستان پیش رو، به صورت نصب شده در دستگاه‌هایی که از ویندوز 10‌ استفاده می‌کنند - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - در دسترس خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone