🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  3. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29784.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

چین دستگاه محرمانه برای پژوهش در زمینه بمب هیدروژنی می سازد

ایالات متحده چند سالی است که در نیومکزیکو از تأسیساتی موسوم به «ماشین Z» برای شبیه سازی دما و انرژی بسیار زیاد (مانند انفجارهای اتمی) استفاده می کند و حالا چین هم تصمیم گرفته با ...

ایالات متحده چند سالی است - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمستان استان مازندران - که در نیومکزیکو از تأسیساتی موسوم به «ماشین Z» برای شبیه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمستان استان مازندران - سازی دما و انرژی بسیار زیاد (مانند انفجارهای اتمی) استفاده می کند و حالا چین هم تصمیم گرفته با احداث تأسیسات مشابهی، به پژوهش درباره بمب هیدروژنی پرداخته و با آمریکایی ها رقابت کند.

ارتش آزادی بخش خلق چین در حال توسعه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمستان استان مازندران - ابزاری است که توانایی شبیه سازی انفجارهای گرماهسته ای بمب هیدروژنی را داشته که بر اساس اطلاعات - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمستان استان مازندران - موجود، در استان سیچوان در دست - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمستان استان مازندران - احداث است.

تأسیسات مورد بحث که به ماشین Z چینی مشهور شده، قرار است مانند همتای آمریکایی خود رفتار ذرات اتمی را در فشار مغناطیسی شدید و تحت تشعشعات قوی بررسی کند و می تواند برای آزمایش سلاح های هسته ای جدید مورد استفاده قرار گیرد.

آزمایش بمب هیدروژنی تنها هدف دستگاه جدید چینی ها نیست

ماشین Z ایالات متحده با توان تولید 2.7 میلیون ژول انرژی الکتریکی در آزمایشگاه ملی سندیا البوکرکی قرار دارد و قادر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمستان استان مازندران - است گرمای 3.7 میلیارد کلوین (بیشترین گرمای تولید شده توسط یک دستگاه ساخته انسان) را - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمستان استان مازندران - تولید کند. در مقابل چینی ها پا را فراتر گذاشته و تصمیم دارند دستگاهی با توان تولید 80 میلیون ژول الکتریسیته را بسازند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمستان استان مازندران

جالب است بدانید که تأسیسات مورد بحث تنها برای مقاصد نظامی مورد استفاده قرار نمی گیرند؛ به عنوان مثال ماشین Z در سال 2012 و طی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمستان استان مازندران - آزمایشی موسوم به کوتوله سفید، با جریان الکتریکی 26 میلیون آمپر در سیم های تنگستنی توانست طیف - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمستان استان مازندران - منتشر شده از یک ستاره کوتوله - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمستان استان مازندران - سفید را شبیه سازی کند.

آزمایشگاه سندیا از ماشین Z - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمستان استان مازندران - برای مطالعه مواد مختلف در شرایط مشابه با انفجار اتمی نیز استفاده می کند و از اطلاعات بدست آمده، در نگهداری از ذخایر سوخت هسته ای ایالات متحده و توسعه مدل های فیزیکی در شبیه سازهای کامپیوتری بهره می برد.

گفتنی است - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمستان استان مازندران - انفجار اتمی می تواند در فواصل دور - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمستان استان مازندران - هم به تجهیزات آسیب بزند و به همین خاطر تحقیقات پیرامون آثار آن بر مواد مختلف به خصوص برای کشوری مثل چین از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone