🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  2. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  3. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  4. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  5. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29795.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل برای عدم محرومیت از بازار چین انیمیشن های iOS را تغییر داد

در حال حاضر خطر محرومیت از بازار چین اپل را تهدید می‌کند و این کمپانی امیدوار است با به‌روزرسانی جدید آیفون که منحصر به کاربران چینی است، از رخ دادن چنین اتفاقی جلوگیری کند. طی ...

در حال حاضر خطر محرومیت از بازار چین اپل را تهدید می‌کند و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران - این کمپانی امیدوار است با - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران - به‌روزرسانی جدید آیفون که منحصر به کاربران چینی است، از رخ دادن چنین اتفاقی جلوگیری کند.

طی ماهی که گذشت، کوالکام با دریافت حکم دادگاهی در چین، باعث ممنوع شدن فروش بعضی‌ از - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران - مدل‌های آیفون که پتنت نرم‌افزاری کوالکام را نقص می‌کنند شد. بعد از رخ دادن این اتفاق، مشخص شد که شکایت کوالکام تنها محدود به مدل‌های قدیمی آیفون نشده و شامل تمام مدل‌ها می‌شود.

برای حل این مشکل، به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران - تازگی اپل به‌روزرسانی جدیدی را منحصرا برای کاربران آیفون در چین منتشر کرده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران - است. این به‌روزرسانی نحوه بسته شدن اجباری اپ‌ها در iOS 12.1.2 را تغییر می‌دهد که بر اساس آن‌ها اپ‌ها به جای سر خوردن به سمت بالا، در میانه صفحه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران - ناپدید می شوند.

به باور کوالکام برخی قابلیت های آیفون شامل تغییر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران - فرمت و ابعاد عکس ها و مدیریت اپلیکیشن‌ها، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران - ناقض برخی از پتنت‌های این کمپانی هستند.

همین موضوع - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران - باعث شد از فروش آیفون 10 و مدل‌های پیشین در بازار چین جلوگیری شود. پیش از این کوالکام توانسته بود کمیسیون تجارت بین الملل (ITC) این کشور را به بازنگری در مورد ممنوعیت واردات آیفون از چین ترغیب کند.

در نهایت باید منتظر ماند و دید که آیا با انتشار این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران - به‌رورزسانی، نزاع بین اپل و کوالکام در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زیراب استان مازندران - بازار چین پایان خواهد گرفت یا خیر. چندی پیش اپل تهدید کرده بود که محروم شدن این کمپانی از بازار چین بدون عواقب نخواهد بود و اقتصاد این کشور هم تحت تاثیر همین موضوع آسیب خواهد دید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone