🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  4. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  5. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29785.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

برقراری مکالمه گروهی در نسخه iOS واتساپ آسان‌تر از همیشه شده است

پس از معرفی بی سر و صدای قابلیت تصویر در تصویر برای دیوایس‌های اندروید، واتس اپ امروز از یک به‌روزرسانی دیگر پرده برداشته است. آپدیت مذکور که این بار کاربران پلتفرم iOS را هدف گرفته ...

پس از معرفی بی سر و صدای قابلیت تصویر در تصویر برای دیوایس‌های - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جویبار استان مازندران - اندروید، واتس اپ امروز از یک به‌روزرسانی دیگر پرده برداشته است. آپدیت مذکور که این بار کاربران پلتفرم iOS را هدف گرفته امکانی فراهم می‌کند که مکالمات گروهی در این پیام‌رسان سریع‌تر و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جویبار استان مازندران - آسان‌تر از همیشه برقرار شوند.

عمده تغییرات این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جویبار استان مازندران - به‌روزرسانی در رابط کاربری واتس‌ اپ اتفاق افتاده. اگر آیفون دارید، حالا می‌توانید وارد یکی از گروه‌هایتان شده و با فشردن آیکن تلفن در گوشه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جویبار استان مازندران - سمت راست و بالای تصویر، به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جویبار استان مازندران - انتخاب - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جویبار استان مازندران - مخاطبین خود برای مکالمه گروهی بپردازید. واتس اپ در ادامه اجازه تعیین نوع مکالمه (صوتی یا ویدیویی) را نیز به شما می‌دهد.

اما تغییر خوب بعدی، توانایی برقراری مکالمات گروهی از طریق تب "Calls" در اپلیکیشن است که تا پیش از این امکانش وجود نداشت. حالا می‌توانید به راحتی وارد تب Calls شده و در آنجا با انتخاب مخاطبین مد نظر خود به سرعت و بی معطلی وارد یک مکالمه گروهی بشوید.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جویبار استان مازندران

واتس اپ در حال حاضر اجازه برقراری مکالمه گروهی تا سقف نهایتا 4 نفر را به شما می‌دهد که شاید برای اهداف تجاری چندان مناسب نباشد، اما برای مکالمات معمولی و دوستانه خوب و کافی به نظر می‌رسد.

تیم توسعه‌دهنده اپلیکیشن به‌روزرسانی اخیر را فقط برای کاربران آیفون منتشر کرده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جویبار استان مازندران - که می‌توانید همین حالا با مراجعه به اپ‌ استور نسبت به دریافت آن اقدام نمایید. گفتنی است که کاربران اندروید هم به زودی خصوصیات مشابهی را در اپلیکیشن دریافت خواهند کرد.

واتس اپ مدتی است که بیشتر از قبل به امکانات اپلیکیشن خود بها می‌دهد و در همین راستا، چندی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر جویبار استان مازندران - پیش امکان ارسال استیکر را برای کاربرانش فراهم کرد. اما هنوز امکانات و قابلیت‌های زیادی باقی مانده‌ که واتس اپ با وجود جمعیت میلیاردی کاربرانش از آن‌ها بی بهره مانده است.

یکی از آن‌ها ارائه یک جایگزین شایسته و قابل اطمینان برای نسخه دسکتاپ این پیام‌رسان است که امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد این اتفاق باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone