🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  2. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  3. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  4. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  5. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29787.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

فرهنگ اینترنت اشیا، راهی برای نجات انرژی خواهد بود

«مجتبی حسن یاری» کارشناس اینترنت اشیا در حاشیه دوره چهارم آموزش جامع اینترنت اشیا که با همکاری‌ مرکز اینترنت اشیا برگزار شد در گفتگوی خود با دیجیاتو می‌گوید که مصرف ایرانیان در تمامی انرژی‌ها حداقل دو ...

«مجتبی حسن یاری» کارشناس اینترنت اشیا در حاشیه دوره چهارم آموزش جامع اینترنت اشیا که با همکاری‌ مرکز اینترنت اشیا برگزار شد در گفتگوی خود با دیجیاتو می‌گوید که مصرف ایرانیان در تمامی انرژی‌ها - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - حداقل دو الی سه برابر سرانه مصرف جهانی است. او باور دارد که اینترنت اشیا در حال حاضر یک کالای لوکس به نظر می‌رسد که باید تبدیل به نوعی فرهنگ و سبک زندگی شود تا بتوان از آن برای اصلاح الگوی مصرف و نجات انرژی استفاده کرد.

حسن یاری در گفتگو با - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - دیجیاتو اینترنت اشیا در ایران را فعلا محدود به ساختمان‌های لوکس - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - قسمت شمال تهران می‌داند و از عدم اقبال دولتی‌ها نسبت به این موضوع گلایه دارد. او همچنین تاکید دارد که زیرساخت اینترنت اشیا در شهرستان‌ها هم بسیار کم است و شرکت‌های خصوصی چندان تمایلی به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - رشد این مقوله ندارند.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران

این کارشناس اینترنت اشیا علم اینترنت اشیا را یک مبحث میان رشته‌ای می‌داند که - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - هنوز تدریس آکادمیکی درباره آن وجود - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - ندارد - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - اما خود فعالان هر صنعتی می‌توانند با مطالعات پیشرفته، به این مبحث برسند. او معتقد است که اینترنت اشیا انتها ندارد و می‌توان از این رشته نوپا در تمامی صنایع استفاده کرد: «اینترنت اشیا از پیشرفت تکنولوژی به وجود می‌آید.»

سیستم BMS یا همان مدیریت ساختمان در گذشته رواج داشته و امروزه IoT جای آن را گرفته است که خود شی را هوشمندسازی می‌کند. حسن یاری با اشاره به لامپ‌های سنسوردار آنها را نمونه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - کوچک و ابتدایی از اینترنت اشیا معرفی می‌کند که دولت توانست در فرهنگسازی آنها به خوبی عمل کند. به باور - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - او شیرآلات دارای چشمی نیز همین روند را در حال پیشروی هستند. حسن یاری امیدوار - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - است که کلیت اینترنت اشیا نیز باید در همین جریان بیفتد و تبدیل به یک سبک زندگی و فرهنگ شود تا از انرژی به درستی استفاده کرد.:

«در ساختمان‌های اداری این موضوع کاملا قابل لمس است. بعد از ساعات اداری می‌توان تمام سیستم‌های لازم را خاموش کرد و یا فقط یک بخش را روشن نگه داشت. تمام این کارها را می‌توان با موبایل و از منزل انجام داد و جزیی ترین دستورات را برای مصرف انرژی در بخش‌های مختلف ساختمان صادر کرد.»

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران

او اظهار دارد که در دنیا سیستم‌های اینترنت اشیا بسیار رایج است. به گفته حسن یاری آسمانخراش‌های دوبی با - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - صدتا نیرو هم قابل - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - کنترل نیست و همه چیز به صورت هوشمند مدیریت می‌شود. وی تاکید دارد که در اینترنت اشیا قید مکان حذف می‌شود و لازم نیست که حتما داخل ساختمان باشید تا بتوانید آن - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - را مدیریت کنید.

حسن یاری با - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - اشاره به وضعیت انرژی در کشور به دیجیاتو می‌گوید:

«قیمت انرژی‌ها در ایران بسیار پایین - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - و غیرواقعی است. همه ما می‌دانیم در بحران شدید آب هستیم ولی این مایه حیات را با قیمتی 600 تومان آنهم صورت شرب دریافت می‌کنیم در حالی که هر متر مکعب که لزوما شرب هم نیست در آمریکا بین - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - 8 تا 11 دلار است. این رقم در اروپایی که آب - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - بیشتری هم دارد گران‌تر است. همین می‌شود که میزان مصرف روزانه ما به ازای هر نفر دوبرابر آمار جهانی است.»

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران

میزان مصرف برق ما هم 3.1 - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - برابر الگوی جهانی است و به جای آنکه 800 کیلووات در یک سال باشد نزدیک به 2600 وات - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - است. حسن یاری با گفتن این موضوع به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - لزوم اصلاح الگوی مصرف در همه زمینه‌های انرژی تاکید می‌کند. دولت هم در سال‌های اخیر تاکید کرده که باید تمام ساختمان‌های اداری به هر روشی که می‌توانند 20 درصد سرانه مصرف انرژی خود را پایین بیاورند - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - و این کارشناس با اشاره - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - به این تاکید دولت، این مساله را امری ضروری عنوان می‌کند:

«تابستان امسال که رکورد مصرف شکسته شد دولت چنین تصمیمی گرفت و تنها کاری که می‌شد در آن بازه زمانی کوتاه انجام داد این بود که ساعات اداری جابجا شود. اما حالا می‌توان با اندکی صرف وقت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - و - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - هزینه موضوع اینترنت اشیا را به میان کشید و از آن برای این کاهش سود برد.»

این کارشناس اینترنت اشیا تاکید دارد که کم کم در کشور هیچ انرژی وجود ندارد که بتوان با دادن پول آن را خرید و باید قبل از رسیدن به این موقعیت، موضوع را حل و فصل کرد. او هزینه‌هایی که برای هوشمندسازی می‌شود را چندان ارزان نمی‌داند اما باور دارد - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - که این هزینه‌ها بعد از چندین ماه تبدیل به سود خواهند شد و جدا از هزینه‌ها، باید به مسائل زیست محیطی و نسل آینده نیز توجه داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone