تعمیرات یخچال کرال در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10321.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

یکی از مدیران شیائومی شایعه توسعه گوشی Civi پرو را رد کرد

شیائومی هفته گذشته از گوشی Civi به صورت رسمی رونمایی کرد و این دستگاه روی سبکی، زیبایی و عکاسی تمرکز دارد. شیائومی Civi یک گوشی میان‌رده است که به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G مجهز شده. بعد ...

شیائومی هفته گذشته - تعمیرات یخچال کرال در شهر شهسوار استان مازندران - از گوشی Civi به صورت رسمی رونمایی کرد و این دستگاه روی سبکی، زیبایی و عکاسی تمرکز دارد. شیائومی Civi یک گوشی میان‌رده است که به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G مجهز شده. بعد از - تعمیرات یخچال کرال در شهر شهسوار استان مازندران - معرفی این دستگاه، شایعاتی مبنی بر وجود یک مدل پرچمدار با نام Civi پرو و ظاهر یکسان و مشخصات بهتر در رسانه‌ها منتشر شد که حالا یکی از مدیران شیائومی وجود چنین دستگاهی را رد کرده است.

موضوع از آنجایی شروع شد که یک دستگاه با مشخصات فنی قدرتمند در TENNA قرار گرفت و برخی تصور کردند شیائومی در حال توسعه مدل پرو Civi است. این دستگاه با شماره مدل 2109119BC، به صفحه نمایش اولد ۶.۵۵ اینچی خمیده با رزولوشن 4K، - تعمیرات یخچال کرال در شهر شهسوار استان مازندران - باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و تراشه ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز - تعمیرات یخچال کرال در شهر شهسوار استان مازندران - مجهز می‌شود. علاوه بر این، در نسخه‌های مختلفی مجهز به ۶/۸/۱۲/۱۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی توسعه می‌یابد.

تعمیرات یخچال کرال در شهر شهسوار استان مازندران

طبق تصاویر، ظاهر دستگاه شباهت زیادی به گوشی Civi دارد و به همین - تعمیرات یخچال کرال در شهر شهسوار استان مازندران - خاطر برخی گزارش‌ها از آن با نام Civi پرو یاد کردند. اما حالا یکی از مدیران شیائومی اعلام کرده خبری از مدل پرو - تعمیرات یخچال کرال در شهر شهسوار استان مازندران - Civi نخواهد بود.

مدیر روابط عمومی - تعمیرات یخچال کرال در شهر شهسوار استان مازندران - شیائومی، «وانگ هوآ» در شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام کرده درباره این موضوع چیزی نشنیده. او وجود هرگونه پرچمدار سیوی پرو و شایعات - تعمیرات یخچال کرال در شهر شهسوار استان مازندران - وجود مدل پرچمدار با صفحه نمایش 4K را رد می‌کند. با - تعمیرات یخچال کرال در شهر شهسوار استان مازندران - این حال چنین محصولی در فهرست TENAA - تعمیرات یخچال کرال در شهر شهسوار استان مازندران - دیده شده که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. بنابراین احتمالا شیائومی روی دستگاه - تعمیرات یخچال کرال در شهر شهسوار استان مازندران - پرچمدار جدیدی خارج از سری Civi کار می‌کند.

قابل ذکر است گوشی شیائومی - تعمیرات یخچال کرال در شهر شهسوار استان مازندران - Civi از نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی، تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دستگاه همچنین به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12.5 مجهز شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone