تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45031.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

اینتل با دو گام اساسی، فناوری تاندربولت 3 را فراگیر می کند

شرکت های مختلف هر روز به سمت تکنولوژی های انتقال اطلاعات جدید با سرعت بالاتر می روند و در این راه، استانداردهای جدیدی را به بازار معرفی می کنند. یکی از استانداردهای مذکور، «Thunderbolt 3» ...

شرکت های مختلف هر روز به سمت تکنولوژی های انتقال اطلاعات جدید با سرعت بالاتر می روند و در این راه، استانداردهای جدیدی را به بازار معرفی می کنند.

یکی از استانداردهای مذکور، «Thunderbolt 3» اینتل است که به احتمال زیاد آن را در محصولات اپل مشاهده کرده اید. این تکنولوژی سرعت بسیار بالایی دارد اما مشکل اینجاست که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به جز محصولات اپل (که در توسعه فناوری نقش داشته است)، فقط در ابزارها و سیستم های گران قیمت حضور دارد.

دلیل اصلی مسئله مورد بحث، نیاز به چیپست های قدرتمند برای پشتیبانی از تاندربولت 3 در دستگاه های مختلف بوده و همچنین اینتل، تا کنون اجازه استفاده از آن را به سایر شرکت ها نداده است.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اما حالا بزرگترین تولید کننده پردازنده در جهان، تصمیم گرفته - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تکنولوژی مذکور را در سایر چیپست های خود نیز به کار بگیرد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و از سوی دیگر، مشخصات و جزئیات تاندربولت 3 را از طریق یک گواهی رایگان، در اختیار دیگر شرکت ها قرار دهد.

به گفته اینتل، فناوری مورد بحث روز به روز فراگیرتر شده و امروز بیش از 120 مدل کامپیوتر در دنیا با تاندربولت 3 و پردازنده های نسل هفتم این شرکت روی خط تولید هستند. همچنین کمپانی مذکور پیش بینی می کند این آمار تا پایان سال جاری میلادی به 150 مدل برسد.

تاندربولت 3 از USB-C سریعتر است

با اینکه تاندربولت 3 نسبت به USB-C سرعت بالاتری داشته و در دورانی که قرار است یک درگاه، تمام وظایف را به عهده بگیرد کارایی بهتری از خود نشان می دهد، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هنوز مشخص نیست که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آیا سایر شرکت ها پیشنهاد اینتل را می پذیرند یا خیر.

ممکن است - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کمپانی های مختلف به بهانه عدم وجود لوازم جانبی متنوع، استفاده از تاندربولت 3 را نپذیرند که در این صورت حرکت اینتل، بیشتر از اینکه کاربردی باشد، نمادین به نظر خواهد رسید. اما اگر شرکت های دیگر مانند AMD فناوری مذکور را در محصولات خود به کار گیرند، شاهد حضور درگاه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تاندربولت 3 در اکثر محصولات بازار خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone