🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  3. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  4. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  5. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45026.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

اکشن کم 360 درجه ای Garmin VIRB 360 رونمایی شد؛ رقیبی برای گوپرو

اگرچه گوپرو اعلام کرده قصد دارد به زودی اکشن کم کروی و 360 درجه ای روانه بازار کند، اما شرکت گارمین (Garmin) زودتر دست به کار شده و از VIRB 360 رونمایی به عمل آورده ...

اگرچه گوپرو اعلام کرده قصد دارد به زودی اکشن کم کروی و 360 درجه ای روانه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بازار کند، اما شرکت گارمین (Garmin) زودتر دست - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به کار شده و از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - VIRB 360 رونمایی به عمل آورده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است. این دوربین جدید، قادر به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ضبط ویدیوهایی با رزولوشن 5.7K و نرخ 30 فریم بر ثانیه بوده که به صورت خودکار، این ویدیوها را در قالب رزولوشن 4K می چسباند تا امکان چرخاندن آن از سوی کاربر مهیا شود.

دوربین VIRB 360 تا عمق 10 متری آب از خود مقاومت نشان می دهد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و با هر بار شارژ، قادر به یک ساعت فیلم برداری مداوم و صدابرداری 360 درجه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است. گذشته از ویدیو، امکان ثبت تصاویر 360 درجه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ای با رزولوشن 15 مگاپیکسل هم برای کاربر مهیا گشته است.

کاربران به کمک اپلیکیشنی رایگان، قادر به ویرایش، لرزشگیری و به اشتراک گذاری ویدیوهای خود هستند و می توانند لایه ای از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اطلاعات، مانند مختصات جغرافیایی، ارتفاع و سرعت را هم به محتویات خود اضافه کنند. ضمناً VIRB 360 از کارت های حافظه مایکرو SD هم پشتیبانی می کند و می توانید به حافظه ای تا سقف 128 گیگابایت دسترسی داشته باشید.

اگرچه دستگاه را می توان به کمک دکمه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فیزیکی تعبیه شده روی بدنه آن کنترل کرد، اما امکان کنترل آن به کمک فرمان های صوتی هم وجود دارد. علاوه بر این، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به کمک وای فای، بلوتوث، +ANT یا NFC هم می توانید دوربین را به موبایل های مبتنی بر اندروید یا iOS متصل کنید. در نهایت گفتنی است که دوربین Garmin VIRB 360 هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما طی ماه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آتی میلادی با قیمت 799 دلار روانه بازار می گردد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone