🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  2. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  3. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  4. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  5. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45027.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

اپل واچ باز هم به عنوان دقیق ترین گجت پوشیدنی برای پایش سلامت معرفی شد

در عصر حاضر آگاهی عمومی نسبت به مسئله بهداشت و سلامت افزایش یافته و انسان ها بیش از پیش به وضعیت فیزیکی خود اهمیت می دهند. یکی از ابزارهای موجود برای پایش سلامت، پوشیدنی های ...

در عصر حاضر آگاهی عمومی نسبت به مسئله بهداشت و سلامت افزایش - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یافته و انسان ها بیش از پیش به وضعیت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فیزیکی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خود اهمیت می دهند. یکی از ابزارهای موجود برای پایش سلامت، پوشیدنی های هوشمند هستند که فاکتورهایی مانند ضربان قلب، میزان خواب، مصرف انرژی و موارد دیگر را به اطلاع کاربر می رسانند.

طی تحقیقی که اخیراً دانشگاه استنفورد با همکاری دانشکده ورزش و خدمات سلامت سوئد در ارتباط با پایشگرهای سلامت انجام - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - داد، مشخص شد ساعت هوشمند اپل (اپل واچ) کمترین خطا را در محاسبه ضربان قلب نسبت به سایر رقبا شاملBasis Peak - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ،FitBit Surge ،  Microsoft Band ،Mio Alpha 2 ،PulseOne و Samsung Gear S2 از خود نشان می دهد.

محققان در پژوهش خود قصد داشتند دقت پوشیدنی های مختلف را در محاسبه ضربان قلب و میزان کالری مصرف شده اندازه گیری کنند که برای این کار، 60 نفر شامل 31 زن و 29 مرد داوطلب شده و فعالیت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هایی مانند پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری را در شرایط کنترل - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شده انجام دادند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

داده های جمع آوری شده با یک استاندارد پایش سلامت دقیق -که از نوار قلب برای اندازه گیری ضربان، و از اندازه گیری اکسیژن و دی اکسید کربن در دم و بازدم برای محاسبه کالری مصرف شده استفاده می کند- مقایسه شده و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نهایت خطای 5 درصد به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - عنوان سطح قابل قبول معین شد.

در فعالیت های مختلف، اپل واچ که پیش از این نیز کارایی خود را در تشخیص علائم حمله قلبی نشان داده بود، با متوسط 2 درصد کمترین خطای اندازی گیری را داشت، در حالی که Gear S2 با میانگین 6.8 درصد، پایین ترین سطح دقت را در میان هفت پوشیدنی موجود به نمایش گذاشت.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

البته در محاسبه میزان کالری مصرفی، هیچ دستگاهی حتی اپل واچ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - موفق نشد با دقت قابل قبولی انرژی مصرف شده را اندازه گیری کند. میانگین خطا برای پوشیدنی های مختلف از 27.4 درصد تا 92.6 درصد متغیر بود که لازم به ذکر است ساعت هوشمند اپل، - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در این تست نیز نسبت به سایرین عملکرد بهتری داشت.

در مجموع پژوهشگران به این نتیجه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رسیدند که اکثر پوشیدنی های حاضر در تست می توانند در سطح قابل قبولی از اطمینان، ضربان قلب کاربر را اندازه گیری کنند اما برای محاسبه دقیق کالری مصرفی، هنوز راه درازی در پیش رو دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone