🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45024.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک و گوگل 80 درصد از ترافیک وب را در سراسر جهان هدایت می کنند

این خبر شاید برای هرکسی که در زمینه نشر محتویات مختلف فعالیت می کند چندان شوکه آور نباشد، اما گوگل دیگر برترین مرجع برای دستیابی به محتویاتی اینترنتی نیست. اگرچه این غول جستجوگر کماکان اهمیت ...

این خبر شاید برای هرکسی که در زمینه نشر محتویات مختلف فعالیت می کند چندان شوکه آور نباشد، اما گوگل دیگر برترین مرجع برای دستیابی به محتویاتی اینترنتی نیست. اگرچه این غول جستجوگر کماکان اهمیت شایانی برای ناشران دارد، اما بنابر گزارش تازه ای از سوی موسسه آماری Parse.ly، فیسبوک حالا توانسته در زمینه ارجاع کاربران وب به مقالات خبری - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و دیگر محتویات به برتری برسد.

بنابر تحقیق اخیر این موسسه که براساس 10 میلیون مقاله انتشار یافته طی سال 2016 به دست آمده، گوگل کماکان در زمینه محتویاتی خاص، دست بالا را نسبت به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فیسبوک در اختیار دارد. مقالات مرتبط با موضوعاتی مانند - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تکنولوژی، ورزش و تجارت معمولاً بخش اعظمی از ترافیک ارجاعی (Referral Traffic) خود را از جستجوگر گوگل دریافت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کرده اند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در همین حال، فیسبوک معمولاً در ارجاع ترافیک به محتویات مربوط سبک زندگی و موضوعات سرگرمی محور موفق تر عمل می - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کند. اما گذشته از رقابت میان فیسبوک و گوگل، مهم ترین مسئله این است که 80 درصد از ترافیک ارجاعی اینترنت، از سوی این دو کمپانی ارسال می شود.

این موضوع قطعاً سبب می گردد تا ناشران همواره برای موفقیت محتویات خود، روی یکی از این دو یا هردوی این سرویس ها متکی باشند و همین انحصارگرایی، سود فراوانی برای فیسبوک و گوگل به ارمغان می آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone