🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  2. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45030.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

ایسر تبلت Iconia Tab 10 را با نمایشگر کوانتوم دات معرفی کرد

اگرچه ایسر در جمع برترین تولیدکنندگان دیوایس های تبلت نیست اما برخی از محصولات پیشین این کمپانی، از نمایشگرهای تحسین برانگیزی بهره برده اند. این کمپانی اخیراً و پیش از برگزاری رویداد Computex در تایپه ...

اگرچه ایسر در جمع برترین تولیدکنندگان دیوایس های - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تبلت نیست اما برخی از - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - محصولات پیشین این کمپانی، از نمایشگرهای تحسین برانگیزی بهره برده اند. این کمپانی اخیراً و پیش از برگزاری رویداد Computex در تایپه از دو تبلت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 10 اینچی به همراه اندروید 7.0 نوقا رونمایی کرده که یکی از آنها روی فعالیت های چند رسانه ای متمرکز است و دیگری روی پشتیبانی از - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اتصالات مختلف.

هر دو تبلت از پردازنده چهار هسته ای مدیاتک زیر شنل خود بهره می برند، به پنل نمایشگر عریض IPS و اسپیکرهای DTS-HD مجهز شده اند و تا 8 ساعت عمر مفید باتری را به ارمغان - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می آورند. دستگاه Iconia Tab 10، نسبت به برادر خود تمرکز بیشتری روی رسانه ها دارد و ایسر نمایشگری کوانتوم دات را به آن افزوده تا عمق و دقت رنگی به مراتب بهتری در مقابل چشمان کاربر قرار گیرد؛ ضمناً این تبلت چهار اسپیکر به همراه ساب ووفر داخلی نیز دارد.

نمایشگر کوانتوم دات Iconia Tab 10 عمق و دقت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رنگی به مراتب بهتری در مقابل چشمان کاربر قرار می دهد

از طرف دیگر، - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تبلت Iconia One 10 از خیر نمایشگر کوانتوم دات و سیستم صوتی بهتر گذشته و در عوض، از دو پورت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مایکرو USB بهره می برد تا همزمان با شارژ، - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قادر به اتصال آن به دستگاهی خارجی باشید.

ایسر اندروید 7.0 نوقا را نیز تا حدی دستکاری کرده تا تجربه بهتری در اختیار خریداران این دو تبلت قرار دهد. به عنوان مثال کاربران می توانند با استفاده از قابلیت EZ WakeUp، از ژست های مختلف برای بیدار کردن دستگاه یا بارگذاری اپلیکیشن های مشخصی استفاده کنند. ایسر هنوز صحبتی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - درباره قیمت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گذاری دو دستگاه به میان نیاورده، اما Iconia Tab 10 نخستین تبلتی است که از نمایشگر کوانتوم دات بهره می برد و احتمالاً این تکنولوژی به افزایش قیمت دیوایس مورد اشاره منجر شده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone