🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45032.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

موبایل شیائومی Mi Max 2 ساعاتی قبل از رونمایی در پایگاه Geekbench رویت شد

فبلت میان رده جدید شیائومی قرار است امروز طی مراسمی رونمایی شود اما ساعاتی پیش از این رویداد، فرد ناشناسی که یک نمونه پروتوتایپ از Mi Max 2 را در اختیار دارد، موبایل مذکور را ...

فبلت میان رده جدید شیائومی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قرار است امروز طی مراسمی رونمایی شود اما ساعاتی پیش از این رویداد، فرد ناشناسی که یک نمونه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پروتوتایپ از Mi Max - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 2 را در اختیار دارد، موبایل مذکور را در Geekbench تست کرده است.

طبق معمول، بنچمارک دستگاه برخی از مشخصات سخت افزاری آن را برملا می کند که در مورد می مکس 2، چیپست اسنپدراگون 625 یا 626 با هشت هسته و فرکانس پردازشی 2.02 گیگاهرتز، در کنار رَم 4 گیگابایتی از جمله اطلاعات موجود هستند. موبایل مورد بحث همچنین از اندروید 7.1.1 نوقا بهره می برد که بدون شک با رابط کاربری MIUI همراه خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

بنا به شایعات قبلی، Mi Max - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 2 با چیپست اسنپدراگون 626 عرضه می شود اما از آنجایی که این مدل با کد MSM8953Pro - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فقط در سه حرف آخر با مدل 625 و کد MSM8953 تفاوت دارد، احتمال حضور هر کدام از این دو چیپست در دستگاه مذکور وجود خواهد داشت. در ضمن پردازنده گرافیکی سیستم روی چیپ های کوالکام اسنپدراگون 625 و 626 یکسان بوده و از مدل Adreno 506 است.

چیپست به کار رفته در فبلت شیائومی موفق شد در بخش تک هسته ای، امتیاز 870 و در بخش چند هسته ای، نمره 4209 را کسب کند که برای یک دستگاه میان رده امتیاز خوبی به حساب می آید.

با اینکه بنچمارک Geekbench اطلاعات بیشتری راجع به سخت افزار می مکس 2 در اختیارمان قرار نمی دهد، اما بنا بر اخبار قبلی تا اینجای کار می دانیم که موبایل مورد بحث از نمایشگر 6.4 اینچی تمام اچ دی، 128 گیگابایت حافظه داخلی و سنسورهای دوربین 12 و 5 مگاپیکسلی در پنل پشت و جلو بهره خواهد برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone