🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  2. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  3. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45028.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

کوچک تر و سبک تر؛ کمپانی DJI مینی پهپاد «اسپارک» را معرفی کرد

سال گذشته کمپانی مطرح DJI پهپاد Mavic Pro را معرفی کرد، محصولی جمع شونده با ابعاد بسیار جمع و جور که همراه خوبی برای ماجراجویان محسوب می شد. حال شرکت چینی دستگاه کوچک تر و ...

سال گذشته کمپانی مطرح DJI پهپاد Mavic Pro را - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - معرفی کرد، محصولی جمع شونده با ابعاد بسیار جمع و جور که همراه خوبی برای ماجراجویان محسوب می شد. حال شرکت چینی دستگاه کوچک تر و سبک تری را به نام «اسپارک» (Spark) معرفی کرده که در واقع یک «مینی پهپاد» به شمار می رود. DJI می گوید این وسیله صرفاً برای ثبت سلفی نیست، اگرچه می داند اکثر کاربران به همین منظور از آن بهره خواهند گرفت.

اسپارک به راحتی از کف دست شما بلند شده و برای نخستین بار، کنترل آن از طریق ژست های حرکتی صورت می گیرد. با استفاده از حرکات دست می توانید پهپاد را بالا و پایین ببرید، دور و نزدیک - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کنید، با آن عکس بگیرید، - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و نهایتاً دوباره روی دستتان فرودش بیاورید.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

دوربین 12 مگاپیکسلی اسپارک ویدیوهای - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تمام اچ دی ثبت می کند

این پهپاد فقط 300 گرم وزن دارد و ابعادش نیز 55×143×143 میلیمتر عنوان شده، با این حال دوربینی مجهز به حسگر 12 پیکسلی 1/2.3 - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اینچی همراه با لنز 81.9 درجه و گشودگی دیافراگم f/2.6 در آن به کار رفته. این دوربین می تواند تصاویری با رزولوشن 2976×3968 پیکسل بگیرد، یا ویدیوهای تمام اچ دی را با نرخ 30 فریم بر ثانیه به ثبت برساند. ماژول تصویربرداری مورد بحث به لرزشگیر مکانیکی دومحوره مجهز است.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

حداکثر سرعت اسپارک به 50 - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کیلومتر بر ساعت می رسد، البته اگر باد مخالف جهت حرکتش نوزد. باتری 1480 میلی آمپر ساعتی نیز برای حداکثر 16 دقیقه پرواز با سرعت ثابت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 20 کیلومتر بر ساعت در هوای آرام کفایت می کند. حداکثر زمان معلق بودن در هوا نیز برای اسپارک برابر 15 دقیقه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اعلام شده است.

پکیج پایه اسپارک به قیمت 499 دلار به فروش می رسد

مینی پهپاد جدید DJI به رنگ های سفید آلپاین، آبی آسمانی، سبز - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - چمنی، - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سرخ و زرد، با قیمت پایه 499 دلار به فروش می رسد. پکیج پایه شامل خود پهپاد، یک عدد باتری و یک شارژر USB همراه با سه جفت پره می شود. بسته 699 دلاری اسپارک هم یک باتری اضافه، یک جفت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پره بیشتر، کنترلر ریموت، محافظ پره، داک شارژ، و کیف شانه ای را همراه با کابل های مختلف به همراه خواهد داشت.

پیش سفارش اسپارک هم اکنون آغاز شده و یک عدد کارت حافظه 16 گیگابایتی نیز همراه آن هدیه داده می - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شود. ارسال سفارشات از 15 ژوئن (25 خرداد) آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone