🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  5. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23555.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اعمال محدودیت ۵ واتی روی برخی از شارژر های بی سیم از سوی اپل

مشکلات iOS 13 و بروز رسانی‌های قبلی آن، همچنین آخرین آپدیت آن iOS 13.1.2 تمامی ندارد. جدیدترین مشکل این آپدیت، اعمال محدودیت روی توانایی خروجی بعضی از شارژر های بی سیم آیفون‌هاست. پس از آپدیت ...

مشکلات iOS 13 و بروز رسانی‌های قبلی آن، همچنین آخرین آپدیت آن iOS 13.1.2 تمامی ندارد. جدیدترین مشکل این آپدیت، اعمال محدودیت روی توانایی خروجی بعضی از شارژر های بی سیم آیفون‌هاست.

پس از آپدیت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان - به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اپل، بعضی از کاربران متوجه شدند - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان - که شارژر بی سیم آن‌ها با توان کمتر و در حدود ۵ وات آیفون را شارژ می‌کند. در حالی که پیش از آپدیت به iOS 13.1 کاربران می‌توانستند به کمک - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان - همان شارژرهای قبلی، با توان ۷.۵ وات گوشی‌های خود را شارژ کنند. اما پس از آپدیت حتی آیفون‌های ۱۱ که مجهز به شارژر بی سیم ۱۰ - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان - واتی هستند نیز تنها با ۵ وات شارژ می‌شوند.

البته این مشکل برای بیشتر شارژر‌های بی سیم که اپل آن‌ها را تایید کرده یا نکرده نیز پیش آمده است. با این حال تنها شارژرهای شرکت‌های بلکین، موفی و انکر هستند که با - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان - همان توان خروجی اصلی کار می کنند. به گفته - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان - یکی از منابع داخلی اپل، شرکت‌هایی که شارژرهای بی سیم بدون تکنولوژی رگولاتور ولتاژ با فرکانس ثابت تولید می‌کنند، دچار این مشکل شده‌اند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان

اپل به استفاده از این نوع شارژر اعتقاد دارد و این تکنولوژی را به عنوان استانداردی برای اعطای تاییدیه خود - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان - در نظر گرفته است تا امنیت کاربران را تامین کند. البته بسیاری از کارخانه‌ها عقیده دارند با وجود اینکه از تکنولوژی فوق استفاده می‌کنند، اما تضمینی در این زمینه از سوی اپل وجود ندارد که شارژر‌ها بتوانند حداکثر میزان خروجی خود را ارائه دهند.

با این وجود اگر آیفون ۸، ۸ پلاس یا X دارید نیازی به نگرانی نیست زیرا این گوشی‌های همگی حداکثر از ۵ وات خروجی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان - شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کنند. آیفون‌های نسل بعدی یعنی XS و XS Max و کاربران - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان - خانواده آیفون ۱۱ از این آپدیت بیشتر از همه لطمه خواهند خورد. در نتیجه یا باید کاربران از شارژر‌های دارای تاییدیه اپل استفاده کنند، یا اینکه به دنبال شارژری باشند که با استانداردهای اپل تطابق دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone