🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  2. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  4. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16236.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

قیمت و مشخصات ایرباد سامسونگ گلکسی بادز پرو فاش شد

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در ماه جاری، در کنار پرچمداران سری گلکسی S21 از هدفون‌های کاملا بی‌سیم گلکسی بادز پرو نیز رونمایی کند. قیمت و برخی مشخصات این هدفون پیش از فرارسیدن موعد ...

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در ماه جاری، در کنار پرچمداران سری گلکسی S21 از هدفون‌های کاملا بی‌سیم گلکسی بادز پرو نیز رونمایی کند. قیمت و برخی مشخصات این هدفون پیش از فرارسیدن موعد رونمایی لو رفته است.

کره‌ای‌ها هنوز اطلاعاتی در مورد - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - هدفون‌های جدید کاملا بی‌سیم خود منتشر نکرده‌اند. چند روز قبل شایعه شده بود - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - که گلکسی بادز پرو در بازار اروپا با قیمت 229 یورو عرضه خواهد شد؛ اما - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - آخرین پوسترهای تبلیغاتی لو رفته و منتسب به این هدفون جدید - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - که از طریق یکی از کاربران توییتر به اشتراک گذاشته شده است، از قیمت 199 دلاری گلکسی بادز پرو در بازار آمریکا خبر می‌دهد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی

در تصاویر فاش شده، مشخص است که هر سری هدفون مجهز به اسپیکر دو طرفه و سه میکروفون آنبورد خواهد بود. به علاوه با توجه به اطلاعات موجود در پوسترها،‌ به نظر می‌رسد که هدفون بی‌سیم جدید با استاندارد IPX7 - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - در دسترس کاربران قرار گیرد و از قابلیت حذف نویز نیز برخوردار باشد.

در تصاویر فاش شده ظرفیت باتری هدفون گلکسی بادز پرو مشخص نشده است؛ اما اطلاعات دیگر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - موجود در تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد باتری هدفون کاملا بی‌سیم کره‌ای‌ها از پخش 8 ساعت موسیقی و 4.5 مکالمه پشتیبانی کرده اما با - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - در نظر گرفتن کیس شارژر نیز می‌تواند از 15 ساعت پخش موسیقی و 28 ساعت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - مکالمه پشتیبانی کند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی

گلکسی پادز پرو از ووفر 11 میلی‌متری و توییتر 6.5 میلی‌متری بهره می‌برد و از صدای امبینت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - (Ambient Sound)، حالت مکالمه (Conversation Mode) و صدای فضایی (Spatial Audio) نیز پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود گلکسی بادز - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - پرو در رنگ‌های نقره‌ای، بنفش و مشکی به بازار عرضه شود. هرچند این احتمال وجود دارد سامسونگ هدفون کاملا بی‌سیم خود را با ترکیب رنگ متنوع‌تری نیز در دسترس کاربران قرار دهد.

درنهایت باید منتظر رویداد رونمایی سامسونگ باشیم تا ببینیم هدفون‌های جدید با چه مشخصاتی معرفی خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone