🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  5. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16229.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مینگ-چی کو: خودروی اپل احتمالا ۲۰۲۸ از راه می‌رسد

یکی از تحلیلگران باسابقه مسائل مربوط به اپل پیش بینی می‌کند که برخلاف گزارش‌های اخیر اتومبیل برقی اپل زودتر از ۲۰۲۸ از راه نخواهد رسید. اخیراً گزارشاتی منتشر شده‌اند که از عرضه اتومبیل برقی اپل ...

یکی از تحلیلگران باسابقه مسائل - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - مربوط به اپل پیش بینی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - می‌کند که برخلاف گزارش‌های اخیر اتومبیل برقی اپل زودتر از ۲۰۲۸ از راه نخواهد رسید.

اخیراً گزارشاتی منتشر شده‌اند که از عرضه اتومبیل برقی اپل در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۴ خبر می‌دهند. اما یکی از تحلیلگران مسائل مربوط به اپل یعنی «مینگ-چی کو» گزارشات قبلی را شتاب‌زده و با هدف افزایش ارزش سهام اپل توصیف کرده است. به گفته او، خودروی الکتریک کمپانی کوپرتینویی که فعلاً «اپل کار» نام گرفته در نزدیک‌ترین زمان، بین ۲۰۲۵ و ۲۰۲۷ از راه می‌رسد.

شایعه تولید اپل کار اوایل دی ماه امسال دوباره مطرح شد. آنطور که در گزارش‌ها آمده بود، تأمین کنندگان قطعات خودرو به سرعت در حال ارسال سفارشات برای - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - اتومبیل اپل هستند و سال ۲۰۲۱ به عنوان تاریخ عرضه آن ذکر شده بود. خبرگزاری رویترز نیز در گزارش خود با توجه به پیشرفت اپل در توسعه فناوری باتری، سال ۲۰۲۴ را به عنوان تاریخ عرضه اپل کار پیش‌بینی کرد.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان

اما «کو» فکر می‌کند که پیش‌بینی‌های فوق به دور شتاب‌زده هستند. او با ذکر دو دلیل سال ۲۰۲۵ تا ۲۰۲۸ را به عنوان تاریخ عرضه اپل کار پیش‌بینی کرده است. نخست اینکه هنوز هیچ گونه مشخصاتی از اپل کار و یا تأمین کنندگان آن به بیرون درز نکرده و در گزارشات قبلی نیز به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - آنها اشاره نشده است. دوم اینکه اپل به ندرت محصولی بزرگ، به ویژه محصولی مثل یک اتومبیل گران‌قیمت را بدون اطمینان از موفقیت آن در بازار معرفی کرده است.

کو فکر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - می‌کند که اپل در مقطع کنونی به جای سخت افزار، روی نرم افزار و به ویژه هوش مصنوعی و کلان داده (big data) تمرکز کرده است. به عقیده او اپل هنوز مسیری طولانی برای توسعه این فناوری‌ها در پیش دارد و سال ۲۰۲۱ برای - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - عرضه اتومبیل بسیار زود است. او اشاره می‌کند که پیش‌بینی عرضه خودروی اپل در سال ۲۰۲۵ نیز بسیار خوشبینانه بوده و سال ۲۰۲۸ یا حتی فراتر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - از آن به واقعیت نزدیک‌تر خواهد بود.

در ادامه گزارش به فناوری نوآورانه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - باتری اپل کار نیز اشاره شده است. بر اساس شایعات، اپل در حال توسعه یک باتری مونوسل (تک‌سلولی) برای اتومبیل برقی خود است که برخلاف باتری‌های اتومبیل‌های الکتریکی فعلی از چگالی انرژی بیشتر و در نتیجه شارژدهی بیشتر برخوردار خواهد بود. اپل همچنین در حال توسعه سنسورهای مختلف به ویژه LiDAR است که به عنوان چشم‌ها و گوش‌های اتومبیل عمل کرده و داده‌های مختلف را - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - سیستم هوش مصنوعی انتقال خواهند داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone