🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  3. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  4. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  5. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16232.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هواوی در حال آماده سازی گوشی اقتصادی میت 40E است

گوشی‌های هوشمند سری هواوی میت 40 در حال حاضر در چهار مدل شامل هواوی میت 40، میت 40 پرو، میت 40 پرو پلاس و درنهایت میت 40 Rs پورشه دیزاین به بازار عرضه می‌شوند؛ اما ...

گوشی‌های هوشمند سری هواوی میت 40 در حال حاضر در چهار مدل شامل هواوی میت 40، میت 40 پرو، میت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - 40 پرو پلاس و درنهایت میت 40 Rs پورشه دیزاین به بازار عرضه می‌شوند؛ اما ظاهرا این سری قرار است عضو دیگری هم داشته باشد که با قیمت اقتصادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

براساس شایعه‌های منتشر شده، ظاهرا غول فناوری چینی روی گوشی هوشمند جدیدی با نام هواوی میت  40E کار می‌کند. گوشی هوشمندی با کد رمز «OCE-AN00» منتسب به این دستگاه در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - «کنسرسیوم برق وایرلس« یا «WPC» و همچینین «TENAA» چین رویت شده و تاییدیه‌های لازم را دریافت کرده است.

مستندات مربوط به کنسرسیوم برق وایرلس که عموما شارژرهای بی‌سیم را تایید می‌کند، نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند با شارژر 5 وات معرفی خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی

مستندات مربوط به TENNA چین نیز اطلاعات بیشتری در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - مورد این گوشی هوشمند ارائه می‌دهد. یکی از جالب‌ترین مشخصات فاش‌شده در مورد میت 40E، چیپست آن است. برخلاف هواوی میت 40 که با چیپست کرین 9000E با فرکانس 3.13 گیگاهرتز معرفی شد؛ عضو جدید این سری یعنی هواوی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - میت 40E احتمالا از یکی از چیپست‌های کرین 990E 5G‌ یا کرین 990 5G با فرکانس 2.86 گیگاهرتز بهره خواهد برد.

باتوجه به اینکه در نامگذاری گوشی از حرف «E» استفاده - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - شده است، به احتمال زیاد باید منتظر عرضه آن با چیپست کرین 990E 5G باشیم.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی

به نظر می‌رسد هواوی میت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - 40E با نمایشگر 6.5 اینچی OLED، رزولوشن 2376 در 1080 پیکسل، رم 6، 8 یا 12 گیگابایتی در کنار حافظه 128، 256 یا 512 گیگابایتی، مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی و - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - سیستم عامل اندروید 10در دسترس کاربران قرار گیرد.

در پنل جلویی دستگاه، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و در پنل پشتی، دوربین سه گانه شامل دوربین‌های 50، 16 و 8 مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد.

در نتیجه هواوی میت 40E تنها از نظر چیپست با میت 40 تفاوت خواهد داشت و همین مساله باعث می‌شود با قیمت پایین‌تری به بازار عرضه شود. هنوز تاریخ رسمی رونمایی از این گوشی هوشمند مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone