🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  2. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  3. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  4. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  5. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16231.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

آپید پرو ۱۲.۹ اینچی با نمایشگر Mini-LED در سه ماهه اول ۲۰۲۱ از راه می‌رسد

اپل مدت‌هاست قصد دارد اتکا خود را به سامسونگ برای تامین نمایشگر به حداقل برساند. بعد از ورود ال‌جی به چرخه تامین و تایید حضور BOE، صحبت از ورود شرکت GIS برای تامین بخشی از ...

اپل مدت‌هاست قصد دارد اتکا خود را به سامسونگ برای تامین نمایشگر به حداقل برساند. بعد از ورود ال‌جی به چرخه تامین و تایید حضور - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر الوند استان زنجان - BOE، صحبت از ورود شرکت GIS برای تامین بخشی از پنل لمسی مورد نیاز آیفون اپل می‌شود.

بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی «DigiTimes»، اپل سرانجام تامین بخشی از نمایشگر OLED مورد نیاز آیفون را به شرکت BOE و تامین بخشی از نیاز پنل لمسی آیفون و آیپد پرو نسل بعدی را به GIS سپرده است.

در همین گزارش - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر الوند استان زنجان - آمده است که آیپد پرو 12.9 اینچی اپل با بهره مندی از نمایشگر Mini-LED سه ماهه اول سال 2021 به بازار عرضه می‌شود. در بخشی از این گزارش آمده است:‌

«شرکت GIS تایید کرده است که طی ماه‌های شهریور و آذر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر الوند استان زنجان - به ترتیب 76.3 و 50.53 میلیون دلار - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر الوند استان زنجان - برای یکی از شرکت‌های تابعه خود در چنگدو چین سرمایه گذاری کرده تا بتواند ظرفیت تولید پنل‌های لمسی مورد نیاز - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر الوند استان زنجان - آیپد اپل را فراهم کند. این شرکت همچنین باید 26.78 میلیون دلار دیگر برای اتوماسیون خط تولید سرمایه‌گذاری کند.»

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر الوند استان زنجان

این منبع آگاه از موضوع می‌گوید که این شرکت تابعه در حال حاضر ماژول‌ لمسی آیپد و مک‌بوک را تولید می‌‌کند. علاوه بر این، شرکت GIS قرار - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر الوند استان زنجان - است ماژول‌های لمسی یکپارچه‌ای برای نمایشگرهای دارای نور پس‌زمینه miniLED برای آیپد پرو 12.9 اینچی تولید کند که احتمالا فصل اول 2021 به بازار عرضه می‌شوند.

تاکنون - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر الوند استان زنجان - گزارش‌های مختلفی در مورد نسل بعدی آیپد پرو اپل منتشر شده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر الوند استان زنجان - است. «مینگ‌چی کو» تحلیل گر معروف کوپرتینونشین‌ها پیشتر گفته بود این شرکت روی توسعه آیپد پرو با نمایشگر Mini-LED‌ کار می‌کند که احتمالا اوایل شش ماهه دوم 2021 معرفی خواهد شد.

ماه گذشته، گزارش «The Elec» نقشه راه تا حدی متفاوت‌تر را ترسیم کرده بود. براساس آن گزارش،‌ اپل در حال آماده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر الوند استان زنجان - سازی نمایشگرهای اولد برای آیپد پرو است که این نمایشگرها توسط سامسونگ و ال‌جی تولید می‌شوند.

نمایشگرهای مینی LED از فناوری جدید نور پس زمینه بهره می‌برند که در نمایشگرهای LCD استفاده می‌شود. این نمایشگرها، مزایای بسیاری مشابه نمایشگرهای اولد دارند و باعث افزایش روشنایی، بهبود بهره‌وری انرژی و کاهش خطر سوختن پیکسل می‌شوند.

درنهایت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر الوند استان زنجان - باید ببینیم اپل چه تصمیمی خواهد گرفت و سرنوشت آیپد پرو نسل بعدی این شرکت چه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone