🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13975.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

قفل کردن تب‌های ناشناس مرورگر کروم با فیس آیدی در iOS ممکن شد

مرورگر گوگل کروم در iOS حالا به قابلیت جدیدی مجهز شده که اجازه می‌دهد زبانه‌های ناشناس (Incognito) را پشت فیس آیدی قفل کنید تا هر کسی به راحتی نتواند آن‌ها را مشاهده کند. حالت ناشناس ...

مرورگر گوگل کروم در iOS حالا به قابلیت جدیدی مجهز شده که اجازه می‌دهد زبانه‌های ناشناس (Incognito) را پشت فیس آیدی قفل کنید تا هر کسی به راحتی نتواند آن‌ها را مشاهده کند.

حالت ناشناس در مرورگر کروم زمانی استفاده می‌شود که کاربر نمی‌خواهد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر الوند استان زنجان - سابقه وبگردی او در دستگاه ثبت شود. نسخه iOS این مرورگر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر الوند استان زنجان - اکنون یک قابلیت حریم خصوصی جدید دارد که اجازه می‌دهد حالت Incognito را با فیس آیدی آیفون قفل - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر الوند استان زنجان - کنید. با فعال‌سازی این ویژگی تنها خود شما با نشان دادن چهره خود می‌توانید به بخش زبانه‌های ناشناس دسترسی داشته باشید.

همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، وقتی این قابلیت را فعال کردید، برای دسترسی به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر الوند استان زنجان - زبانه‌های ناشناس باید هویت خود را از طریق فیس آیدی برای iOS مشخص کنید. سپس می‌توانید زبانه‌ها را ببینید. البته وقتی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر الوند استان زنجان - قفل Incognito باز شد، مرورگر تنها زمانی دوباره قفل می‌شود که اپلیکیشن را ببندید.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر الوند استان زنجان

از آن‌جایی که ویژگی یادشده هنوز در دست آزمایش قرار دارد، برای فعال‌سازی آن باید از آدرس chrome://flags به بخش فلگ‌ها بروید. سپس کافی است عبارت Device Authentication for Incognito را جستجو کنید. در ادامه با صفحه‌ای مثل صفحه زیر روبرو می‌شوید.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر الوند استان زنجان

این‌جا باید گزینه Device Authentication for Incognito را در حالت Enabled قرار دهید. اکنون یک بار مرورگر را ببندید و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر الوند استان زنجان - دوباره - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر الوند استان زنجان - آن را باز کنید. وقتی اپلیکیشن باز شد، به مسیر Settings > Privacy بروید و گزینه Lock Incognito Tabs when you close Chrome را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر الوند استان زنجان - فعال کنید. می‌توانید این گزینه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر الوند استان زنجان - را در تصویر زیر ببینید.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر الوند استان زنجان

حالا ویژگی فعال شده، پس هر بار که بخواهید به بخش زبانه‌های ناشناس دسترسی پیدا کنید، باید چهره خود را به دستگاه نشان داده و قفل فیس آیدی را پشت سر بگذارید. اگر بعدا - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر الوند استان زنجان - خواستید این قابلیت را غیرفعال کنید، کافی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر الوند استان زنجان - است دوباره به مسیر Settings > Privacy بروید و همان گزینه Lock Incognito Tabs when you close Chrome را غیرفعال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone