تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33036.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

لپتاپ گیمینگ Alienware m15 معرفی شد؛ نخستین لپتاپ سبک‌وزن دل برای گیمرها

لپتاپ های گیمینگ دیگر آن دیوایس های بدقواره سابق نیستند و تا به امروز ایسوس، گیگابایت و ریزر همگی لپتاپ هایی با وزن کمتر از 2.5 کیلوگرم عرضه کرده اند. اما Alienware، خانواده لپ تاپ ...

لپتاپ های گیمینگ دیگر آن دیوایس های بدقواره سابق نیستند و تا به امروز ایسوس، گیگابایت و ریزر همگی لپتاپ هایی با وزن کمتر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از 2.5 کیلوگرم عرضه کرده اند. اما Alienware، خانواده لپ تاپ های پرچمدار کمپانی دِل برای گیمرها چند وقتی بود که از رقبا عقب افتاده بود و کماکان در قالب لپتاپ هایی سنگین وزن با حاشیه زیاد نمایشگر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دست مشتریان می رسید. این رویه اما با Alienware m15 تغییر کرده است؛ نخستین لپتاپ گیمینگ حقیقتاً سبک وزن و باریک دل که 14 درصد از Alienware 13 باریک تر است و با نمایشگر 15.6 اینچی از راه می رسد.

m15 وزنی معادل 2.17 کیلوگرم دارد که تا 20 درصد سبک وزن تر از Alienware 13 به حساب می آید. علاوه بر این دل تمام سخت افزارهایی که ممکن است از یک نوت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بوک گیمینگ مدرن انتظار داشته باشید را در دستگاه جای داده. مشتریان پیش از هر چیز میان پردازنده نسل - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هشتمی و چهار هسته ای Core i5-8300H یا پردازنده شش هسته ای i7-8750H (که در اغلب لپتاپ های رقیب موجود است) انتخاب دارند. بعد از این می توانید میان مدل اوورکلاک شده GTX 1060 یا GTX 1070 Max-Q یکی را برگزینید.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

مدل پایه Alienware m15 همراه با نمایشگری - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 1080p با نرخ رفرش 60 هرتز از راه می رسد اما امکان خرید مدل هایی دیگر با پنل 1080p و نرخ رفرش 144 - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هرتز یا پنل 4K با نرخ رفرش 60 هرتز نیز وجود دارد. لپتاپ دل از تا سقف 16 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می کند و پیشرفته ترین مدل آن به حافظه SSD یک - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ترابایتی و درایو هیبریدی یک ترابایتی مجهز شده است.

در حالی که محصولات چند وقت اخیر برند Alienware از نظر طراحی چندان تحسین برانگیز نبوده اند، دل حالا توانسته زیبایی شناسی منحصر به فرد خود را مجدداً در Alienware m15 به کار گیرد و با لپتاپی زیبا و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سبک - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - وزن طرف هستیم. دل مدعی شده که باتری 60 وات ساعتی لپتاپ، قادر به نمایش مداوم فایل های ویدیویی برای 7 ساعت است و این رقم برای مدل مجهز به باتری 90 وات ساعتی به 10.6 ساعت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خواهد رسید. لپتاپ گیمینگ Alienware m15 با قیمت پایه 1299 دلار از روز 25 اکتبر در دسترس قرار می گیرد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone