🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  2. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  3. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  4. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  5. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19875.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی Dynabook از دو لپ تاپ جدید با پردازنده نسل ۱۱ اینتل

برند Dynabook که پس از خروج توشیبا از بازار لپ تاپ کنترل کسب و کار لپ تاپ این شرکت ژاپنی را در دست گرفته از عرضه دو نوت بوک جدید خبر داد. لپ تاپ های Portégé ...

برند Dynabook که پس از خروج توشیبا از بازار لپ تاپ کنترل کسب و کار لپ تاپ این شرکت ژاپنی را در دست گرفته از عرضه دو نوت بوک جدید خبر داد.

لپ تاپ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشتپر استان گیلان - های Portégé X30W-J و Portégé X30L-J از پردازنده نسل یازدهم اینتل Tiger - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشتپر استان گیلان - Lake و نمایشگر ۱۳.۳ اینچ برخوردارند. اطلاعاتی در مورد قیمت این دو - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشتپر استان گیلان - لپ تاپ منتشر نشده اما به گفته سازنده از سه ماهه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشتپر استان گیلان - چهارم سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌شوند.

لپ تاپ های Portégé X30W-J و Portégé X30L-J از باتری ۵۳ وات ساعتی نیرو گرفته و تنها در حدود یک - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشتپر استان گیلان - کیلوگرم وزن - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشتپر استان گیلان - دارند. سازنده می‌گوید برای دستیابی به چنین وزنی بدنه لپ تاپ‌ها را به جای پلاستیک از آلیاژ منیزیم ساخته است. این دو محصول با پردازنده‌های Core i5-1135G7 یا Core i7-1165G7 که هر دو از پردازشگر گرافیکی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشتپر استان گیلان - Iris Xe پشتیبانی می‌کنند، قابل سفارش هستند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشتپر استان گیلان

از دیگر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشتپر استان گیلان - نکات قابل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشتپر استان گیلان - توجه لپ تاپ‌های مورد بحث می‌توان به بهره مندی از دو درگاه تاندربولت ۴، وای فای ۶، حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از نمایشگر لمسی با حداکثر رزولوشن 1080p با قابلیت امنیتی Windows Hello اشاره کرد.

Dynabook می‌گوید لپ تاپ‌های یاد شده به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا از استاندارد نظامی MIL-STD-810G پشتیبانی کنند؛ البته پشتیبانی به منزله دریافت گواهی رسمی نیست. این دو محصول همچنین به لطف پشتیبانی از فناوری Evo اینتل شارژدهی بهتری را به ارمغان خواهند آورد.

Portégé X30L-J و Portégé X30W-J در بالاترین مشخصات به ترتیب از ۴۸ و ۳۲ گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌کنند. Portégé X30L-J همچنین از - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشتپر استان گیلان - یک درگاه USB A بیشتر و پورت اترنت RJ-45 برخوردار بوده و همانند محصولات سری تینک پد کیبورد آن به ترک پوینت (TrackPoint) مجهز شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اگومان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
دهنه سیاه درون هشتپر سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در دهنه سیاه درون شهر هشتپر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone