🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19874.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

لپ تاپ های سوئیفت 3 و 5 ایسر با پردازنده های تایگر لیک اینتل به روز رسانی شدند

ایسر دو لپ تاپ سوئیفت 3 و سوئیفت 5 خود را به پردازنده های نسل یازدهم اینتل موسوم به تایگر لیک مجهز کرد. هر دوی این لپ تاپ ها آذر ماه از راه میرسند و ...

ایسر دو لپ تاپ سوئیفت 3 و سوئیفت 5 خود را به پردازنده های نسل یازدهم اینتل موسوم به تایگر لیک مجهز کرد. هر دوی این لپ تاپ ها آذر ماه از راه میرسند و قیمت پایه برای مدل سوئیفت 5 برابر با ۹۹۹.۹۹ دلار و برای مدل سوئیفت 3 برابر با ۶۹۹.۹۹ دلار است.

سوئیفت 5 یکی از - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - اولین لپ تاپ هایی است - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - که گواهی پلتفرم Evo اینتل را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - دریافت کرده؛ این گواهی به سیستم هایی اختصاص می یابد که عمر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - باتری واقعی شان ۹ ساعت یا بیشتر و زمان بیدارباش آنها کمتر از یک - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - ثانیه است. تکنولوژی شارژ سریع، وای فای ۶ و تاندربولت ۴ از دیگر پیش نیازهای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - این سیستم هاست. ایسر گفته در تلاش است تا این گواهی را برای سوئیفت 3 نیز دریافت کند.

سوئیفت 5 به یکی از پردازنده های Core i5 یا Core i7 مجهز شده و ایسر ادعا - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - می کند که تا ۱۷ ساعت عمر باتری خواهد داشت (البته این عمر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - باتری براساس نتایج بنچمارک های مصنوعی اعلام شده و روشن است که در زمان استفاده واقعی عمر باتری کمتر خواهد بود).

به غیر از پردازنده های جدید به نظر می رسد  که آپدیت های - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - قابل توجه دیگری در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - این محصولات رخ نداده. نسخه امسال سوئیفت 5 کمی نسبت به مدل یک کیلوگرمی سال قبل سنگینتر است. نمایشگر ۱۴ اینچی مدل ۲۰۲۰ طبق ادعای شرکت سازنده اش میتواند به روشنایی ۳۴۰ نیت دست پیدا کند - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - که این مقدار کمی از نسل قبلی روشنتر است. نمایشگر این محصول همچنین به پوشش ضد میکروب گوریلا گلس کورنینگ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - مجهز شده است که - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - به گفته ایسر بوی بد و لکه ها را کاهش می دهد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر همدان استان همدان

شاسی این محصول هم شباهت زیادی به نسل قبلی اش دارد، هرچند لولای دستگاه طوری طراحی شده که در زمان باز شدن نمایشگر کیبورد را بالا می آورد تا منافذ روی بدنه فضای بیشتری برای گردش هوا داشته باشند - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - (و همزمان مقداری از حاشیه پایین نمایشگر را از دید کاربر پنهان کند).

اگر به دنبال یک گزینه مقرون به صرفه هستید باید اشاره کنیم که سوئیفت 3 در قالب دو - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - گزینه به بازار عرضه خواهد شد: SF313-53 که یک نمایشگر ۱۳.۵ اینچی با نسبت تصویر ۳:۲ دارد و وزنش برابر با ۱.۱۹ کیلوگرم است. قیمت پایه تعیین شده برای این مدل ۷۹۹.۹۹ دلار است و روشنایی نمایشگر آن برابر با ۴۰۰ نیت اعلام شده و به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - گفته ایسر باتری آن تا ۱۸ ساعت بعد از هر بار شارژ دوام می آورد. مدل دیگر SF314-59 است که نمایشگری ۱۴ اینچی با رزلوشن 1080p دارد و وزنش نیز برابر با ۱.۲ کیلوگرم - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - عنوان شده. این لپ تاپ با قیمت پایه ۶۹۹.۹۹ دلار عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone