🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  3. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  4. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19877.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی بوک فلکس 5G با پردازنده نسل ۱۱ اینتل معرفی شد

سامسونگ که آبان ماه سال قبل از لپ تاپ هیبریدی گلکسی بوک فلکس رونمایی کرده بود، حالا نسخه جدید این لپ تاپ را معرفی کرده است. گلکسی بوک فلکس 5G از پردازنده نسل یازدهم اینتل ...

سامسونگ که آبان ماه سال قبل از لپ تاپ هیبریدی گلکسی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زرندیه استان مرکزی - بوک فلکس رونمایی کرده بود، حالا نسخه جدید این لپ تاپ را معرفی کرده است. گلکسی بوک فلکس 5G از پردازنده نسل یازدهم اینتل برخوردار بوده و از شبکه 5G و وای فای ۶ پشتیبانی می‌کند.

گلکسی بوک فلکس 5G اولین لپ تاپ سامسونگ - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زرندیه استان مرکزی - با - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زرندیه استان مرکزی - دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی بوده و تنها ۱.۲۶ کیلوگرم وزن دارد. یک دوربین 720p نیز - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زرندیه استان مرکزی - برای چت تصویری یا گرفتن عکس سلفی بالای نمایشگر تعبیه شده است. این محصول همچنین از قلم - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زرندیه استان مرکزی - S Pen برخوردار بوده و با نمایشگر لمسی ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن فول اچ دی قابل سفارش است.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زرندیه استان مرکزی

گلکسی بوک فلکس 5G از باتری ۶۹.۷ وات - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زرندیه استان مرکزی - ساعتی نیرو می‌گیرد و به گفته سامسونگ «شارژدهی بهینه تری» خواهد داشت. سازنده کره‌ای مدعی شده بود مدل استاندارد گلکسی بوک فلکس تا ۲۰ ساعت شارژدهی دارد که سایت Engadget پس - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زرندیه استان مرکزی - از بررسی این محصول به رقم بهتری از ۱۳.۵ ساعت دست نیافت.

گلکسی بوک فلکس 5G از فناوری Evo اینتل پشتیبانی می کند. این تکنولوژی بیدار - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زرندیه استان مرکزی - شدن آنی دستگاه و حداقل شارژدهی ۹ ساعته در لپ تاپ‌های مجهز به نمایشگر 1080p را امکان پذیر می‌کند. لپ تاپ‌هایی که از فناوری Evo پشتیبانی می‌کنند، باید از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی کنند که حداقل شارژدهی ۴ ساعت پس از ۳۰ دقیقه شارژ را میسر می‌کند. بنابراین پیش بینی می‌شود این محصول با طول عمر بهتر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زرندیه استان مرکزی - باتری روانه بازار شود.

سامسونگ تاریخ عرضه و قیمت گلکسی بوک فلکس 5Gرا اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone