🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  2. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  3. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  4. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  5. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19871.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اینترنت اپلیکیشن شاد رایگان شد

مشاور وزیر آموزش و پرورش در مراسم رونمایی از نسخه جدید شاد با اشاره به اضافه شدن قابلیت‌های گسترده به این برنامه تاکید کرد خدمات پایه شاد به صورت عمومی تعریف شده و رایگان و ...

مشاور وزیر آموزش و پرورش در مراسم رونمایی از نسخه جدید شاد با اشاره به اضافه شدن قابلیت‌های گسترده به این برنامه تاکید کرد خدمات پایه شاد به صورت عمومی تعریف شده و رایگان و همگانی است.

نسخه جدید اپلیکیشن «شبکه آموزشی دانش آموزی» (شاد) با حضور وزیر آموزش و پرورش در «اردوگاه شهید باهنر» رونمایی شد و از شنبه آینده در اختیار معلمان قرار خواهد گرفت. طی این مراسم «سید حسن الحسینی»، مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اضافه شدن قابلیت‌های تعاملی و امکان تدریس زنده برای معلمان از رایگان و همگانی بودن خدمات پایه شاد خبر داد.

به گفته الحسینی در شاد ۲ محتوای آموزشی استاندارد بارگذاری شده و از نظر نرم‌افزاری تفاوت چشمگیری با نسخه قبلی دارد. معلمان و دانش آموزان با استفاده از این اپ امکان برقراری تماس صوتی و تصویری دو طرفه را دارند و جذابیت‌های گرافیکی هم ارتقا پیدا کرده است. به گفته وی بستر به گونه‌ای فراهم شده که همه دانش آموزان به اپ شاد دسترسی داشته باشند و کسی از تحصیل بازنماند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرکزی استان مرکزی

«مهدی اخوان بهابادی»، مدیرعامل همراه اول نیز بر رایگان بودن ترافیک مصرفی شاد برای همه کاربران تاکید کرد. وی افزود سیمکارت شاد از هفته آینده به صورت رایگان عرضه خواهد شد اما بدون استفاده از این سیم‌کارت هم می‌توان از خدمات اپ مذکور بهره برد. به گفته اخوان همراه اول متعهد شده تا ۱۵ سال دیگر از اپلیکیشن شاد پشتیبانی کند.

در نسخه جدید شاد که امروز رونمایی شد، ۳ گروه کاربری مدیر، معلم - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرکزی استان مرکزی - و دانش‌آموز تعریف شده و قابلیت‌ها بر اساس - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرکزی استان مرکزی - گروه کاربر ارائه می شوند. در این برنامه امکان پخش زنده یک طرفه حین تدریس و همچنین ارتباط دو طرفه برای مواردی نظیر پرسش و پاسخ و جلسه اولیا و مربیان فراهم شده است. قابلیت آزمون‌ساز هم به معلمان اجازه می‌دهد متن یا فایل سوالات را در اپلیکیشن وارد کرده و زمان و بارم مورد نظر را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرکزی استان مرکزی - برای آن تعیین کنند. از دیگر امکانات شاد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرکزی استان مرکزی - ۲ می‌توان به کارپوشه برای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرکزی استان مرکزی - دانش آموزان، تعیین برنامه هفتگی کلاسی، نظرسنجی و تلویزیون اینترنتی اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone