🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  3. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  4. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  5. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38484.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس 9 پلاس زیر شکنجه؛ چاقو و چکش چه بلایی بر سر پرچمدار سامسونگ می آورند؟ [تماشا کنید]

سامسونگ در زمان معرفی موبایل های پرچمدار سری گلکسی اس 9 اعلام کرد که پرچمداران جدید به لطف بهره بردن از گواهینامه استاندارد IP68در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند. ولی آیا ...

سامسونگ در زمان معرفی موبایل های - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پرچمدار سری گلکسی اس 9 اعلام کرد که پرچمداران جدید - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به لطف بهره بردن از گواهینامه استاندارد IP68در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند. ولی آیا کهکشانی های جدید در مقابل ضربات چاقو و چکش نیز می توانند جان سالم - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به در ببرند؟

برای یافتن این موضوع یکی از کاربران یوتیوب اقدام به شکنجه یک گلکسی اس 9 پلاس (بررسی دیجیاتو) با رنگ یاسی کرده. البته پیش از مشاهده ویدیو توجه داشته باشید که رفتارهایی که با پرچمدار سامسونگ می شود، ممکن است برای برخی ناراحت کننده باشد.

برای آزمایش ابتدا چاقو به صورت افقی روی نمایشگر و پنل پشتی موبایل کوبیده می شود که البته اتفاق ناخوشایندی برای گلکسی اس 9 پلاس نمی افتد. در ادامه چاقو به صورت عمودی روی موبایل کوبیده می شود که باز هم خسارت چندانی وارد نمی شود.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

البته در نهایت کشیده شدن چاقو روی قاب فلزی کناری، به سرعت خراش هایی را روی آن ایجاد می کند. آزمایش با ضربات عمودی چاقو ادامه پیدا می کند، تا جایی که لبه چاقو با خم شدن از بین می رود. البته در نهایت همین لبه خراب چاقو با اعمال نیروی بیشتر شکستگی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بزرگی را در پشت موبایل ایجاد می کند.

سپس تست چکش 1.3 کیلوگرمی شروع می شود. چکش از فاصله ای حدوداً - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - 2.5 سانتی متری روی نمایشگر سقوط می - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کند، ولی اتفاقی نمی افتد - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و با بیشتر شدن فاصله بالاخره شیشه نمایشگر می شکند، ولی گلکسی اس 9 پلاس همچنان کار می کند. در نهایت آن قدر ضربات محکم تر می شود که خطوط سفیدی روی نمایشگر پدیدار می شود و در نهایت تلفن هوشمند پرچمدار سامسونگ به طور کامل از کار می افتد.

ولی نکته جالب تر اینکه علی رغم تمام این ضربات، دمای باتری بالا نمی رود و خوشبختانه از آتش گرفتن باتری در اثر ضربات نیز خبری نیست. در ادامه از شما دعوت می کنیم این ویدیو را مشاهده نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone