🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  2. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  4. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  5. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38468.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

قیمت موبایل ال جی V30S ThinQ مشخص شد؛ بهایی فراتر از حد انتظار

ال جی طی کنگره جهانی موبایل چند هفته قبل از دو موبایل V30S ThinQ و V30S+ ThinQ رونمایی کرد که جدای از ارتقای سخت افزاری و بروزرسانی های نرم افزاری، تفاوت دیگری با مدل های قبلی نداشتند. ...

ال جی طی کنگره جهانی موبایل چند هفته قبل از دو موبایل V30S ThinQ و V30S+ ThinQ رونمایی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کرد - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که جدای از ارتقای سخت افزاری و بروزرسانی های نرم افزاری، تفاوت دیگری با مدل های قبلی نداشتند.

توسعه ال جی G7 هنوز در هاله ای - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از ابهام قرار دهد و مشخص نیست - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - چه زمانی پا به عرضه ظهور می گذارد؛ بنابرین تا آن زمان کاربران این کمپانی باید به بروزرسانی های محدود و رونمایی از آن به عنوان مدل های جدید بسنده کنند.

در صورتی که شما جزو این دسته از کاربران هستید، بد نیست بدانید که گزارش های منتشر شده حاکی از این است که V30S ThinQ و V30S+ ThinQ با قیمتی نزدیک به پرچمدارهای جدید سامسونگ و آیفون 10 در کره جنوبی عرضه شده اند. تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربیبر این اساس کمپانی کره ای برای V30S ThinQ قیمت 975 دلاری را در نظر گرفته است. از سوی دیگر نسخه پلاس این موبایل کمی گرانتر بوده و کاربران برای خرید آن باید 1020 دلار کنار بگذارند. دلیل این تفاوت این است که مدل معمولی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - عرضه می شود در حالی که نسخه پلاس از 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

قیمت V30S ThinQ نسبت به V30S حدود 220 - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دلار گرانتر است در حالی که از لحاظ طراحی هیچ تفاوتی با V30 ندارد و از همان دوربین دوگانه، همان نمایشگر 18:9، همان باتری 3300 میلی آمپر ساعتی و همان پردازنده اسنپدراگون 835 بهره مند شده؛ در واقع تنها تفاوت روشن، ارتقای حافظه رم از 4 گیگابایت به 6 گیگابایت و ارتقای حافظه داخلی از گزینه های 64 و 128 گیگابایتی به گزینه های 128 و 256 گیگابایت است.

باید دید چه تعداد کاربران حاضرند برای رنگ های جدید خاکستری پلاتینیومی و آبی مراکشی، سیستم یادگیری ماشینی ال جی، و «حالت روشن» دوربین برای تولید تصاویری روشن تر در شرایط - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کم نور 220 دلار اضافه پرداخت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر همیلا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام یک سوالی دارم شما سمت روستای حمامیان بوکان طرح تعویض کولر گازی الجی قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در روستای حمامیان شهر بوکان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone