🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38498.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

امکان خرید اولین خودروی پرنده جهان به نام Pal-V Liberty فراهم شد

این روزها توجه تمامی نشریات و رسانه های فعال در حوزه اتومبیل و حمل ونقل به سوئیس و هشتاد و هشتمین دوره از نمایشگاه خودروی ژنو معطوف شده است. هماننده دوره های پیشین، امسال نیز ...

این روزها توجه تمامی نشریات و رسانه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - های فعال در حوزه اتومبیل و حمل ونقل به سوئیس و هشتاد و هشتمین دوره از نمایشگاه خودروی ژنو معطوف شده است. هماننده دوره های پیشین، امسال نیز جمعی از برترین خودروسازان جهان در این نمایشگاه معتبر بین المللی گرد هم آمده اند تا برخی از آخرین و جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران

در کنار شرکت های بزرگ و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - پرآوازه، کمپانی های بعضا کوچک و کمتر شناخته شده نیز فرصت حضور در نمایشگاه ژنو را مغتنم شمرده و سعی می کنند با ارایه محصولات خود در این ویترین جهانی نامی برای خود دست و پا کنند.

شرکت هلندی PAL-V یکی از این موارد است که سه شنبه گذشته از نسخه نهایی و آماده تولید یک خودروی پرنده با نام لیبرتی (Liberty) رونمایی کرد. جالب اینکه علاقه مندان به این وسیله نقلیه دو منظوره می توانند از طریق وبسایت این کمپانی نسبت به خرید آن اقدام کنند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران

به گفته مقامات PAL-V خودروی دو نفره لیبرتی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - بر روی زمین حداکثر سرعتی در حدود 100 مایل (معادل 160 کیلومتر) در ساعت داشته و در هوا می تواند به نهایت سرعت 112 مایل (معادل 180 کیلومتر) - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - در ساعت دست پیدا کند؛ همچنین حداکثر ارتفاع پروازی این اتومبیل پرنده 11 هزار فوت (معادل تقریبا 3350 متر) و برد آن - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - در آسمان 350 مایل (معادل حدودا 560 کیلومتر) اعلام شده است.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران

ظاهرا تغییر وضعیت لیبرتی از یک خودروی زمینی به یک وسیله نقلیه پرنده به سادگی فشردن یک دکمه نبوده و نیازمند دخالت دست است. - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - البته Pal-V ادعا می - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - کند که لیبرتی جهت آماده شدن برای پرواز به کمتر از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - 10 دقیقه زمان نیاز دارد.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران

اولین نسخه از لیبرتی با پسوند Limited Edition ارایه شده و 499 هزار یورو قیمت خواهد - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - داشت؛ از این نسخه برای تولید به تعداد 90 دستگاه برنامه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - ریزی شده و تحویل آن از سال 2019 آغاز می شود.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران

بعد از نسخه اولیه، نسخه دیگری با نام Liberty Sport Edition و قیمت احتمالی 299 هزار یورو به فروش خواهد رسید. درباره توانایی ها و مشخصات فنی این نسخه حرفی به میان نیامده است.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران

ناگفته نماند کمپانی PAL-V برای آموزش نحوه هدایت وسیله نقلیه پرنده خود کلاس هایی را - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - برگزار خواهد کرد. این خودرو در مراحل نهایی کسب مجوزهای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - لازم برای پرواز در ایالات متحده و اروپا بوده و ظاهرا مشکلی از بابت همخوانی با قوانین و مقررات نخواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران

بد - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - نیست اشاره کنیم افرادی که هدایت لیبرتی را بر عهده می گیرند، باید دارای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - گواهینامه خلبانی باشند. همچنین وجود یک باند کوتاه به منظور نشست و برخاست لیبرتی الزامی است.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرانک نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
مرکز شما منطقه پاسداران فریدون کنار خدمات داره
پاسخ: بله در پاسداران شهر فریدون کنار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone