🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  2. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  3. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  4. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  5. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38496.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گزارش سالانه اپل از مسئولیت پذیری تامین کنندگانش در قبال حقوق کارگران منتشر شد

کمپانی اپل به تازگی «گزارش مسئولیت پذیری تامین کنندگان» خود در سال 2017 میلادی را منتشر کرده که جزییات مربوط به میزان پیروی یا تخطی زنجیره تامین کنندگان اپل از استانداردهای مد نظر این کمپانی ...

کمپانی اپل به تازگی «گزارش مسئولیت پذیری تامین کنندگان» خود در سال 2017 میلادی را منتشر کرده که جزییات مربوط به میزان پیروی یا تخطی زنجیره تامین کنندگان اپل از استانداردهای مد نظر این کمپانی برای بهبود وضعیت آموزش و سلامت کارمندانشان را مشخص می کند.

اپل گزارش مسئولیت پذیری تامین کنندگان را به صورت - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سالانه منتشر می کند تا درباره گام - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هایی که برای بهبود وضعیت کارمندانی که در کارخانه های مختلف مشغول تولید محصولات اپل هستند شفافیت وجود داشته باشد. اپل برای گزارش امسال خود 756 بازرسی در 30 کشور داشته و می گوید که تلاش هایش برای بهبود استانداردها، «تاثیری چشمگیر» گذاشته اند.

اپل می گوید با درنظرگیری سیستم امتیازدهی خاصی که برای وضعیت کارمندان زنجیره تامین کنندگان خود فراهم آورده، طی سال 2017 تعداد - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کارخانه هایی که عملکردی ضعیف دارند به 1 درصد رسیده است. از طرف دیگر، اپل شاهد افزایش 35 درصدی تاسیساتی بوده است که عملکرد بسیار خوبی از خود به جای می گذارند. به صورت کل و میانگین، تامین کنندگان اپل در سال 2017، امتیاز 86 از 100 را به خاطر عملکردشان در قبال - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - حقوق - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کارمندان دریافت کنند.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

با این حال، همه چیز به آن خوبی که به نظر می رسد نیست و اپل با 44 مورد تخطی از استانداردهایش در تاسیسات تامین کنندگان مواجه شد که - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - 3 مورد تخطی از سختی کار، 38 مورد تخطی از ساعات کاری اضافه، 1 مورد تخطی از دسترسی محدود و 2 مورد تخطی از عدم استخدام کارگران پایین تر از سن قانونی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در آنها به چشم می خورد.

اپل می گوید در یکی از این موارد، 700 کارگر فیلیپینی، مجموعاً مبلغ 1 میلیون دلار بابت استخدام خود در یک کارخانه پرداخته اند که البته اپل تامین کننده خود را به بازگردانی این مبلغ مجبور کرد. گفتنی است که میزان تخطی از قوانین اپل، نسبت به سال 2016 میلادی افزایش پیدا کرده و اپل می گوید دلیل این موضوع، به عقد قرارداد همکاری با چند تامین کننده جدید در سال 2017 ارتباط دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone