🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  2. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  5. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38488.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اینتل از قصد خود برای خرید برادکام خبر داد

دیروز وال استریت ژورنال گزارش داد که اینتل، یکی از بزرگترین شرکت‌های نیمه هادی دنیا قصد دارد پیشنهادی برای خرید یکی دیگر از تولیدکنندگان این صنعت یعنی برادکام ارائه کند. این نشریه‌ ادعا کرد که ...

دیروز وال استریت ژورنال گزارش داد که اینتل، یکی از بزرگترین شرکت‌های نیمه هادی دنیا قصد دارد پیشنهادی برای خرید یکی دیگر از تولیدکنندگان این صنعت یعنی برادکام ارائه کند. این نشریه‌ ادعا کرد که پیشنهاد آماده شده توسط اینتل، در واقع جوابیه‌ای به پیشنهاد‌ ۱۲۰ میلیاردی برادکام برای خرید کوالکام است. حال امروز اینتل اعلام کرد که پیشنهاد اخیرش برای خرید برادکام پیروی موفقیت معاملات قبلی خود بوده است.

امروز شرکت یاد شده، اشاره‌ یا صحبتی به ادعا‌ها و تخمین‌های وال استریت ژورنال نکرد و به جای آن اعلام نمود که این پیشنهاد در راستای موفق - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بودن توافقات پیشین صورت گرفته بوده است.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

کمپانی آمریکایی اینتل طی انتشار بیانیه‌ای به رویترز اعلام نمود:

ما طی ۳۰ ماه گذشته‌ خرید‌های بسیار مناسبی نظیر Mobileye و Altera داشته‌ایم و هدفمان - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این است به یکپارچه‌سازی مالکیتمان ادامه داده و شرکت‌های تصاحب شده را به گزینه‌هایی موفق برای خریداران و سهام‌دارانمان تبدیل کنیم.

لازم به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ذکر است که برادکام هنوز اظهارنظری درباره‌ این شایعات نکرده است. چندی پیش برادکام پیشنهادی برای خرید کوالکام به این شرکت ارائه نمود. شرکت یادشده ابتدا یک پیشنهاد ۱۰۳ میلیارد دلاری ارائه کرد که توسط کوالکام رد شد. پس از آن پیشنهاد بعدی خود را ۱۷ میلیارد دلار افزایش داد و ۱۲۰ میلیارد دلار برای خرید یکی از بزرگترین کمپانی تولید چیپست دنیا در نظر گرفت.

نمایندگان این - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دو شرکت در روز ۲۵ بهمن جلسه‌ای برگزار نمودند که نتیجه‌ای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جز شکست نداشت و نتوانست توافقی را در پی داشته باشد. پس از این اتفاق نمایندگان کوالکام اعلام کردند که اگر پیشنهاد برادکام به ۱۶۰ میلیارد دلار افزایش پیدا کند، ممکن - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - است در تصمیمشان تغییر ایجاد شده و با این قرارداد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - موافقت کنند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

سه‌شنبه‌ی گذشته، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شبکه‌ی سی ان بی سی اعلام نمود که پیشنهاد برادکام به کوالکام سرنوشت خوبی پیدا نکرده و کلا کنسل شده است. با این حال به ادعای این خبرگزاری، ممکن است با اتفاقات به وجود آمده، برادکام بخواهد نرخ پیشنهاد خود را بالا ببرد.

حال به معادله‌ی پیچیده‌ی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خرید شرکت ‌های نیمه هادی رقیب، شایعات پیشنهاد اینتل برای خرید برادکام اضافه شده و تنها می‌توان صبر کرد تا دید آیا این شرکت‌ها می‌توانند دست در دست هم داده و سامسونگ را از جایگاه نخست تولیدکنندگان نیمه هادی پایین آورند یا خیر.

- تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone