🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  2. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  5. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38473.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

موتورولا هدست واقعیت مجازی اختصاصی برای موبایل هایش می سازد

موبایل های موتورولا همراه با طیف وسیعی از ماژول‌ها از اسپیکر الکسا گرفته تا دوربین به بازار عرضه می گردند و به خاطر همین ماژول‌ ها که تحت عنوان موتو ماد از آنها یاد می‌ ...

موبایل های موتورولا همراه با طیف وسیعی از ماژول‌ها از اسپیکر الکسا گرفته تا دوربین به بازار عرضه می گردند و به خاطر همین ماژول‌ ها که تحت عنوان موتو ماد - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران - از آنها یاد می‌ گردد نزد کاربران شناخته می شوند.

حالا شرکت مورد بحث تصمیم گرفته یک ابزار جانبی جدید را به این مجموعه اضافه نماید و آن چیزی نیست جز هدست واقعیت مجازی که به صورت اختصاصی برای موبایل های سری موتو زی و برامدگی دوربین دایره ای شکل و بزرگ آنها طراحی شده است.

این خبر را ایوان بلس خبرنگار ونچر بیت با انتشار تصویری از هدست موتورولا منتشر کرده. البته باید اشاره کنیم که هنوز جزئیات بیشتری در این باره در دست نیست و مثلا نمی دانیم که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران - هدست این شرکت دقیقا از چه زمانی به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران - بازار عرضه می شود.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران

با نگاهی به گذشته اما در خواهیم یافت که از معرفی تا عرضه لوازم جانبی موتورولا زمان نسبتا زیادی به طول می انجامد و به همین خاطر پیش بینی می شود که هدست این شرکت هم همینطور باشد.

با وجود آنکه محفظه دایره ای - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران - شکل در نظر گرفته شده روی این هدست برای دوربین موبایل های موتو زی ظاهری بسیار عجیب به آن داده، - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران - باقی قسمت های دستگاه کاملا مشابه نمونه های موجود در بازار است.

هدست های واقعیت مجازی ساخته شده برای تلفن های هوشمند در برهه کنونی بسیار مرسوم شده اند و شرکت هایی نظیر سامسونگ اقدام به ساخت هدست هایی با برخی قابلیت های ویژه کرده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران - اند که صرفا با موبایل های - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران - خودشان کار میکنند. لذا پیش بینی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران - میشود که محصول موتورولا از قابلیت منحصربفرد اندروید موسوم به Daydream VR - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران - پشتیبانی نماید.

از دیگر احتمالات مطرح شده در خصوص این موتو ماد می توان به پشتیبانی اش از برخی قابلیت ها در زمینه واقعیت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران - افزوده اشاره کرد چراکه دوربین بیرون زده هدست قابلیت فیلم برداری از زاویه دید کاربر را دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone