🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  2. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  4. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  5. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38480.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کیس محافظی که فشار خون شما را اندازه گیری می کند [تماشا کنید]

به تازگی نمونه اولیه از یک کیس محافظ موبایل های هوشمند معرفی شده که می تواند علاوه بر مسئولیت اصلی خود، فشار خون کاربر را با دقت و سرعت بالا اندازه گیری نماید. پیش از ...

به تازگی نمونه اولیه از یک کیس محافظ موبایل های هوشمند معرفی شده که می - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قائمشهر استان مازندران - تواند علاوه بر مسئولیت اصلی خود، فشار خون کاربر را با دقت و سرعت بالا اندازه گیری نماید.

پیش از این گروهی از محققین دانشگاه سان فرانسیسکو با همکاری کمپانی سامسونگ موفق - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قائمشهر استان مازندران - به توسعه اپلیکیشنی شده بودند که می تواند با استفاده از داده هایی که توسط سنسور ضربان قلب موبایل های گلکسی S9 و S9 پلاس به دست می آید سابقه فشار خون کاربر را در دوره های زمانی به ثبت برساند.

علاوه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قائمشهر استان مازندران - بر این ها اپلیکیشن های متعددی در پلی استور - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قائمشهر استان مازندران - گوگل وجود دارند که - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قائمشهر استان مازندران - به کاربر امکان می دهند - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قائمشهر استان مازندران - با استفاده از دوربین پشتی و فلاش LED آن فشار خون خود را از روی انگشت سبابه اندازه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قائمشهر استان مازندران - گیری نمایند. گرچه اعدادی که از این روش به دست می - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قائمشهر استان مازندران - آید معمولاً پایین تر از مقادیر واقعی خواهند بود.

در عوض کیس محافظی که در بالا - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قائمشهر استان مازندران - مشاهده می کنید مجهز - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قائمشهر استان مازندران - به سنسورهای اختصاصی برای اندازه گیری پارامتر مورد اشاره است. ضمن این که اپلیکیشن همراه آن به کاربر کمک می کند تا انگشت خود را به درستی و با فشار استاندارد روی سنسور قرار دهد که این امر خود منجر به دقیق تر شدن اندازه گیری ها خواهد شد.

به گفت مدیر تیم توسعه کیس مذکور، تنها با دو بار انجام تست - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قائمشهر استان مازندران - سنسورها قادر خواهند بود تا با دقت بیش از ۹۰ درصدی میزان فشار خون کاربر را از روی انگشت او تشخیص دهند. البته هنوز بالاترین دقت اندازه گیری فشار خون متعلق به روش سنتی تر بازوبندی است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قائمشهر استان مازندران

کیس محافظ اندازه گیرنده فشار خون هنوز در مراحل ابتدایی توسعه خود قرار - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قائمشهر استان مازندران - دارد و تیم طراح در تلاش هستند علاوه بر افزایش دقت، ابعاد و ضخامت کلی آن را نیز کاهش دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone