🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38504.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

آپدیت اندروید اوریو چه زمانی برای گلکسی نوت 8 عرضه می شود؟

شعبه ترکیه سامسونگ اخیراً تاریخ انتشار به روزرسانی اندروید 8.0 اوریو را برای برخی از دیوایس های این کمپانی مشخص کرده که از میان آنها می توان به گلکسی نوت 8 اشاره کرد. وب سایت ...

شعبه ترکیه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سامسونگ اخیراً تاریخ انتشار به روزرسانی اندروید 8.0 اوریو را برای برخی از دیوایس های این کمپانی مشخص کرده که از میان آنها می توان به گلکسی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نوت 8 اشاره کرد.

وب سایت ترکی Güncelmiyiz که توسط سامسونگ ترکیه مدیریت می شود، پرتالی برای به روزرسانی های نرم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - افزاری دیوایس های سامسونگ به حساب می آید. بنابر اطلاعات درج شده در این وب سایت، به روزرسانی اندروید 8.0 اوریو در فاز تست - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به سر می - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - رود و از روز 30 مارس (10 فروردین ماه) در دسترس دارندگان گلکسی نوت 8 قرار می گیرد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

از طرف دیگر، تاریخ عرضه همین به روزرسانی برای دیوایس های گلکسی اس 7، اس 7 اج، مدل 2017 گلکسی A5 و گلکسی تب S3 نیز مشخص شده. موبایل های سری گلکسی اس 7 از روز 24 فروردین ماه اندروید 8.0 را دریافت می کنند و دارندگان تبلت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - S3 و گلکسی A5 سال 2017 باید به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ترتیب تا 14 اردیبهشت و 4 خردادماه منتظر بمانند.

گفتنی است هنوز اطمینانی از صحت این اطلاعات وجود ندارد و شاید تاریخ های مقرر، مربوط به عرضه به روزرسانی اوریو تنها - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در کشور ترکیه باشد. با این حال، از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - عرضه آخرین ورژن از سیستم عامل گوگل زمان زیادی می گذرد و حداقل تاریخ مربوط به گلکسی نوت 8 کاملاً منطقی به نظر می رسد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone