🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  2. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38477.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

پتنت جدید اپل از صفحه‌‌ کلید مقاوم در برابر گرد و خاک خبر می‌دهد

اخیراً اپل پتنتی از یک صفحه‌ کلید جدید منتشر کرده که در برابر گرد و خاک (یا هر چیز ریز شبیه به آن) مقاوم است. این صفحه‌‌ کلید مقاوم در برابر گرد و خاک به ...

اخیراً اپل پتنتی از یک صفحه‌ کلید جدید منتشر کرده که در برابر گرد و خاک - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - (یا هر چیز ریز شبیه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آن) مقاوم است. این صفحه‌‌ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کلید مقاوم در برابر گرد و خاک به دو روش می‌تواند از نشستن آنها بر روی خود جلوگیری کند. یک روش این است که درز‌ها و شکاف‌های میان همه‌ی کلید‌ها آب بندی و بسته - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شود. روش - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دوم این است یک پوشش و غشا‌ی مخصوص زیر هر کلید تعبیه شده و بدین طریق از ورود گرد خاک جلوگیری گردد. باید توجه داشت که پوسته و غشا‌ی در نظر گرفته شده باید به نوعی نصب شود که قادر باشد با هر‌ بار تماس هوای زیر هر کلید را خارج کرده و در کارایی کیبورد مشکلی ایجاد نکند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی

با توجه به عکس‌های منتشر شده از این پتنت به نظر می رسد که اپل در‌ حال بررسی روش‌ها و گزینه‌های گوناگون برای دستیابی به یک صفحه کلید مقاوم در برابر گرد و خاک است. این پتنت در ۱۸ شهریور ماه سال ۱۳۹۵ تنها یک روز پس از معرفی رسمی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ثبت شده اما به تازگی توسط اپل منتشر شده است.

اپل ضمن منتشر نمودن این پتنت خاطر نشان شد که کلید‌های این صفحه کلید ممکن است در تماس با ذرات جامد یا مایع آسب ببینند. به طور - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - واضح، کمپانی کوپرتینویی رسما اعلام نموده که رسوبات باقی مانده از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مایعات یا جامداتی نظیر شکر می‌توانند اتصال الکتریکی را مسدود کرده و مانع برقراری آنها - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شوند. همچنین ممکن است این اتفاق موجب شود که کلید‌ها دیگر نتوانند حرکت کرده و اصطلاحاً گیر کنند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی

حال کاربران می‌دانند که چنین پتنتی وجود خارجی دارد و ممکن است طبق روال گذشته، پتنت‌های بی‌شمار دیگری در‌باره‌ی این نوع صفحه کلید‌ها پدید آیند - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اما ثبت شدن این طراحی‌ها - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دلیلی بر قطعی بودن ساخت چنین محصولاتی نیست و ممکن است چنین صفحه کلید‌هایی هیچگاه تولید نشده و هرگز به بازار تکنولوژی عرضه نگردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone